دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 15:40
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تروریست‌ها در ایران امنیت نخواهند داشت/ اهواز همچنان در خط مقدم حمایت از نظام و انقلاب

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عاملان تروریستی در اهواز بدانند در ایران امنیت نخواهند داشت و مردم این شهر همچنان در خط مقدم حمایت از نظام و انقلاب قرار دارند.
کد خبر : 312705

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فرخ‌فال در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در واکنش به حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: این طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل و پیرو اسلام ناب محمدی، این چنین مورد تهدید قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه استکبار با تمام همدستانش در مقابل کشور و استقلال جمهوری اسلامی ایران ایستاده و خواهند ایستاد، افزود: سابقه 40 ساله انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که در مقابل همه توطئه‌های استکبار، جمهوری اسلامی توان ایستادگی داشته و خواهد داشت.


رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان از جنگ‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان برای ما ایجاد کردند تا تحریک منافقان و گروه‌های تروریستی در داخل کشور تا جنگ هشت‌ساله، همه این‌ها نشانگر این است که جمهوری اسلامی با تدبیر و درایت مسئولان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مقابل همه این توطئه خواهد ایستاد. به هر صورت دشمن، همان دشمنی است که صدام را تحریک کرد و با شعار رسیدن به «الاهواز» جنگ را از جنوب آغاز کرد و در این خیال بود که ظرف مدت زمان اندکی در روزهای اولیه جنگ، اهواز را به «الاهواز» تبدیل کند.


رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر اینکه اهواز همچنان در خط مقدم حمایت از نظام و انقلاب قرار دارد، گفت: امروز همان شیطنت‌های استکبار وجود دارد و انسان‌های تهی‌دست و بی‌فرهنگ و وابسته را تحریک می‌کنند که سنگی در تاریکی بیندازند.


وی با بیان اینکه تروریست‌ها در ایران امنیت نخواهند داشت، افزود: به‌یقین این افراد و حامیان آن‌ها مورد تعقیب مراکز و منابع امنیتی قرار می‌گیرند، اما آنچه پیام این جریان به ملت است، اینکه بدانیم دشمنان در کمین هستند تا هر جا می‌توانند به ملت و اقتدار صلابت نظام ضربه بزنند و بنابراین نیروهای امنیتی و نظامی، ملت و مسئولان همچون گذشته با درایت و تدبیر و باصلابت و اقتدار، کار امنیتی کشور را انجام خواهند داد و این حرکت‌های شوم راه به جایی نخواهد برد.


انتهای پیام/4071/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته