دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«هی مرد گنده گریه نکن» در مکتب تهران

فیلم تئاتر «هی مرد گنده گریه نکن» نوشته و کاری از جلال تهرانی در مکتب تهران اکران می‌شود.
کد خبر : 312681

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم تئاتر «هی مرد گنده گریه نکن» نوشته و کاری از جلال تهرانی فردا ساعت 19:30 در مکتب تهران نمایش داده می‌شود.


فیلم این تئاتر به دلیل مدت زمان کمی که روی صحنه رفته، از دوربین‌های هندی‌کم جمع‌آوری و تدوین شده است و به علت کیفیت متوسط صدای فیلم، دیالوگ‌ها در تمام فیلم زیرنویس می‌شود.



داستان این نمایش درباره یک بخش دور افتاده است که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و آدم‌های قصه‌اش یکی یکی گم می‌شوند. نینو و شیزو زن و شوهری هستند که مدام در جریان اخبار مختلف از گوشه و کنار شهر، قرار می‌گیرند و ...


وحید آقاپور، مجید آقاکریمی، پانته‌آ بهرام، ستاره پسیانی، سید جواد حسینی، آرش فلاحت‌پیشه، امیر قنبری، محمدصادق ملک از نقش‌آفرینان این اثر هستند. در این اجرا فرشید مصدق طراحی نور این نمایش، جلال تهرانی طراحی دکور و لباس، بابک میرزاخانی نوازندگی گیتار، احسان جهاندیده نوازندگی سازدهنی و ستاره پسیانی نوازنده آکاردئون بوده است.


این اثر که دی ماه ۱۳۸۳ در سالن اصلی تئاتر شهر و اردیبهشت امسال در مکتب تهران به نمایش در آمده است. سالن مکتب اول مهرماه تهران به نشانی خیابان کریمخان زند٬ خیابان شهید عضدی (آبان‌جنوبی)، کوچه کیوان، پلاک هشت، زنگ یک پذیرای علاقه‌مندان به تماشای این اثر است.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته