دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان انتقال خون کشور در

مشکلی در ذخایر خونی اهواز برای مصدومان حادثه تروریستی نداریم

رئیس سازمان انتقال خون کشور در مورد تأمین منابع خونی برای مصدومان حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: برای تأمین خون مصدومان این حادثه مشکلی ندا
کد خبر : 312611

علی اکبر پورفتح‌الله در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سفر به اهواز به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت موجود بیمارستان‌ها و مراکز انتقال خون خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر بهداشت برای پیگیری و نظارت بر تأمین خون مصدومان حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز تا دقایقی دیگر عازم اهواز خواهم بود.


وی در پاسخ به اینکه آیا نیاز به فراخوان مردمی برای اهدای خون به مصدومان و تأمین منابع خونی در اهواز وجود دارد گفت: خوشبختانه نیاز به فراخوان عمومی برای اهدای خون نیست و در اهواز دارای ذخیره خون 2 هزار و 500 واحدی خون هستیم.


رئیس سازمان انتقال خون کشور یادآور شد: در حال پیگیری برای ارسال گروه خونی o منفی از استان‌های ایلام و تهران هستیم اما خوشبختانه بهطور کلی برای تأمین خون مصدومان این حادثه مشکلی نداریم.


به گزارش آنا، صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی افرادی ناشناس به نیروهای نظامی تیراندازی شد که در این حادثه تعدادی از سربازان مصدوم شدند. براساس آخرین اطلاعات در حادثه تروریستی امروز تاکنون 11 نفر از جمله یک خبرنگار شهید و بیش از 30 نفر زخمی شده‌اند. دو تروریست نیز کشته و دو تروریست دیگر بازداشت شده‌اند.


انتهای پیام/4044/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب