دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 13:44
رئیس دادگستری استان تهران خبر داد:

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادگستری استان تهران

رئیس دادگستری استان تهران گفت: رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادگستری استان تهران به‌صورت ویژه در حال انجام و شعب ویژه‌ای به این امر اختصاص داده شده است.
کد خبر : 312607

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به‌ عملکرد دستگاه قضائی به منظور مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادگستری استان تهران به‌صورت ویژه و تخصصی در حال انجام و شعب ویژه‌ای به این امر اختصاص داده شده است.


وی افزود: موضوعات مربوط به جرائم اقتصادی به‌ جهت اهمیت و نقشی که در زندگی فردی مردم ایجاد می‌کند و با اشاره به آسیبی که به اعتماد عمومی مردم می‌رساند، همواره جزء اولویت‌های رسیدگی دستگاه قضائی و دادگستری استان تهران بوده است.


اسماعیلی با بیان این‌که از سالیان گذشته رسیدگی به جرائم اقتصادی در دادگستری استان تهران به‌صورت ویژه انجام شده و برای رسیدگی به این موضوعات شعب ویژه‌ای نیز به این امر اختصاص یافته است، اضافه کرد: در سالیان گذشته پرونده‌های اقتصادی مهم توسط دادگستری استان تهران رسیدگی شده است.


رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بیان کرد: در وضعیت جدید و تلاطمی که در حوزه مسائل اقتصادی در سال جاری رخ داد و سوء‌استفاده‌ای که عناصر سودجو و فرصت‌طلب و اهمالی که برخی از متولیان بخش‌های مربوطه در دستگاه‌های اجرایی و اداری انجام دادند و آثار زیان‌باری که این اعمال مجرمانه در جامعه به‌ جای گذاشت، ایجاب کرد تا روند رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی را هم از نظر زمان رسیدگی و هم از لحاظ کیفیت و اطلاع‌رسانی به مردم و جامعه شتاب ببخشیم.


وی گفت: همان‌طور که مردم شاهد هستند دستگاه قضائی و دادگستری استان تهران به رسالت خود در این حوزه به‌خوبی عمل کرده است.


انتهای پیام/4044/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته