دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1397 - 16:00
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛

سپاهانی‌ها به دنبال جلب رضایت قلعه‌نویی/ شاگردان تارتار در اندیشه نخستین پیروزی خارج از خانه

تیم سپاهان هیچ باختی در لیگ برتر تجربه نکرده است، اما بازیکنان این تیم با توجه به عدم رضایت قلعه‌نویی، در تلاش هستند تا فردا بهترین عملکردخود را ارائه دهند.
کد خبر : 312405

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران پس از چند روز تعطیلی به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و دیدار دوستانه شاگردان کی‌روش با ازبکستان،‌ از فردا با انجام سه بازی آغاز می‌شود.


ماشین‌سازی تبریز ـ پارس‌جنوبی جم


در نخستین دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم ماشین‌سازی و پارس جنوبی به مصاف هم می‌روند. این بازی در ورزشگاه بنیان دیزل ساعت 18:45 دقیقه برگزار می‌شود.


ماشین‌سازی تبریز تیم چهاردهم جدولی میزبان پارس‌جنوبی است. پس از کسب نتایج ضعیف ماشین‌سازی و اخراج فیروز کریمی، هدایت این تیم به رضا مهاجری سپرده شد. مهاجری در نخستین تجربه حضورش در این تیم موفق شد آنها را به مرحله بعد جام حذفی برساند و حالا منتظر است در لیگ برتر شاگردانش طبق تمریناتی که در این مدت داشتند نمایش قابل قبولی ارائه دهند.


پارس جنوبی تیم هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر است، شاگردان تارتار در این فصل موفق شدند استقلال را شکست دهند، آنها در بازی مقابل سپاهان هم پیروز میدان بودند اما در دقایق آخر ورق برگشت و نتیجه این بازی به تساوی ختم شد.


شاگردان تارتار در 6 مسابقه قبلی بیرون از خانه موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و حالا اندیشه نخستین پیروزی خارج از خانه هستند. پارس جنوبی جم از 6 بازی قبلی خود دو برد، دو تساوی و دو باخت کسب کرده است.


صنعت نفت آبادان ـ پیکان تهران


دومین دیدار هم بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان در ورزشگاه تختی آبادان ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد، آنها توانستند در جام حذفی تیم تراکتورسازی را شکست دهند تا پرونده جان توشاک مربی این تیم با این شکست بسته شود و از ایران برود. تیم صنعت نفت آبادان تاکنون هیچ بردی در لیگ برتر به دست نیاورده است و در همه بازی‌ها به نتیجه تساوی رسیدند. البته نفتی‌ها مقابل پدیده شکست خوردند. آنها فردا مقابل تیم پرانگیزه پیکان قرار می‌گیرند. شاگردان جلالی با کسب 9 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و بعد از شکست در جام حذفی تمام تلاششان این است که در لیگ برتر موفق شوند.


سپاهان اصفهان ـ فولاد خوزستان


سومین بازی بین تیم‌های سپاهان و فولاد در ورزشگاه نقش جهان ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. سپاهان با کسب 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به حساب می‌آید. شاگردان قلعه‌نویی در جام حذفی هم مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شدند و با انگیزه زیادی در لیگ برتر به دنبال پیروزی مقابل فولاد خوزستان هستند. البته قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش در جام حذفی اعلام کرد از نحوه بازی بازیکنانش راضی نیست و شاید برخی بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دهد. به هر روی باید دید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، قلعه‌نویی در خصوص شاگردانش چه تصمیمی می‌گیرد. در حال حاضر سپاهان به همراه پرسپولیس از تیم‌های بدون شکست فصل محسوب می‌شوند.


در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان با هشت امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد. تیم فولاد کش و قوس‌های زیادی در این فصل تجربه کرد. این تیم در ابتدای فصل با پورموسوی شروع کرد، اما پس از مدتی او را اخراج و هدایت تیم به «‌ایلی استن رومانیایی» سپرده شد. فولادی‌ها در جام حذفی برابر مس شهر بابک با هفت گل به برتری رسیدند و حالا همه منتظرند، این مربی تازه‌نفس برابر سپاهان چه عملکردی خواهد داشت.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته