دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1397 - 00:45
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به آنا خبر داد:

برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبایی برای شروع سال تحصیلی 97

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها تا فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.
کد خبر : 312206

حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها تا فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: امسال هم برنامه‌های مناسبی برای دانشجویان جدیدالورود تدارک دیده‌ایم تا بتوانند با حداکثر شناخت و انرژی در کلاس‌های درس حاضر شوند.


وی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حضور دکتر ظریف در این دانشگاه، نمادی از همکاری دانشگاه و دولت بود. چرا که پروژه بزرگی به نام برجام در حال انجام بود و اساتید منتقد و طرفدار این برنامه که از اساتید صاحب‌نظر به شمار می‌آیند، جمع شدند و نظرات اعلام شد.


سلیمی افزود: این کار یک نماد واقعی و متعالی از همکاری دانشگاه با حوزه اجرائی بود. البته این همایش به خاطر تمایل وزارت خارجه برگزار شد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: در هرحوزه‌ای چه وزارت خارجه و چه سایر ارگان‌ها اگر تمایلی برای حضور در دانشگاه وجود داشته باشد این دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند تا میزبانی سخنرانی و ارائه نظرات این نهادها را برعهده بگیرد.


انتهای پیام/4085


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته