دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 01:30
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه علامه طباطبایی

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خوابگاه متأهلی این دانشگاه دارای ظرفیت حدود 10 یا 15 خانوار بود و با تغییراتی که در این خوابگاه اعمال شد، توانستیم این تعداد را به 240 نفر افزایش دهیم.
کد خبر : 315193
todi03_10502.jpg

حسین سلیمی بجستانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در تابستان گذشته پنج خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی تحت تعمیر و تجهیز قرار گرفت. همچنین خوابگاه شهید ورامینی به‌صورت کامل مستهلک شده بود و نیاز به مقاوم‌سازی داشت که این امر نیز صورت پذیرفت.

وی افزود: در کل حدود 150 تا 200 نفر به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه اضافه شد. دانشگاه علامه طباطبایی دارای هفت رستوران است که یکی از رستوران‌ها بازسازی کامل و صنعتی شد. 

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه یک خوابگاه متأهلی داشت که دارای ظرفیت حدود 10 یا 15 خانوار بود و بیش از 100 متر به هر خانوار اختصاص داشت.

سلیمی عنوان کرد: با تغییراتی که در این خوابگاه اعمال شد، توانستیم حدود 10 نفر ظرفیت این خوابگاه را  به 240 نفر افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: اگر بتوانیم در آینده خوابگاه‌های دانشجویی را در یک مجتمع تجمیع کنیم، می‌توان خوابگاه‌های موجود را تبدیل به سراهای متأهلی کنیم اما در حال حاضر امکان افزایش ظرفیت سراهای متأهلی وجود ندارد.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته