دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 01:00
زمستان امسال؛

همایش ملی مطالبات حقوقی و بین‌المللی دفاع مقدس برگزار می‌شود

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با هدف تبیین مطالبات جمهوری اسلامی ایران از حامیان و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای صدام در جنگ تحمیلی، همایش ملی مطالبات حقوقی بین‌المللی دفاع مقدس را برگزار می‌کند.
کد خبر : 311918

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با هدف تبیین مطالبات جمهوری اسلامی ایران از حامیان و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای صدام در جنگ تحمیلی و راهکارهای احقاق آن، همایش ملی مطالبات حقوقی ـ بین‌المللی دفاع مقدس را در زمستان 1397 برگزار می‌کند.


پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند آثار پژوهشی خود را در دو محور «عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، کشورها و گروهک‌های ضدانقلاب در جنگ تحمیلی» و «تبیین خسارت‌ها و غرامت‌های ناشی از جنگ تحمیلی و رویه‌ها و سازوکارهای پیگیری مطالبات در ابعاد: انسانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی» به پست الکترونیکی rirhd@dsrc.ir ارسال کنند. همچنین مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها تا نیمه اول آبان 1397 و ارسال اصل آن تا نیمه اول دی 1397 است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش به نشانی www.sndu.ac.ir مراجعه فرمایید و مکان برگزاری همایش، دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی است



انتهای پیام/4071/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته