دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 11:37
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

نقدینگی‌های سرگردان را در بخش تولید و اشتغال به کار بگیریم

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای رونق اقتصادی و حل برخی مشکلات، باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های داخلی کشور به درستی استفاده کنیم و نقدینگی‌های سرگردانی که وجود دارد را در بخش تولید و اشتغال به کار بگیریم.
کد خبر : 311851

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره عدم تغییرات در تیم اقتصادی دولت گفت: یک سِری تغییراتی انجام شده ولی ناکافی است.


رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری درباره مشکلات اخیر اقتصادی به‌ویژه نوسانات قیمت ارز، دلار و سکه گفت: در طول 40 سال اخیر و در دولت‌های گوناگون نابسامانی‌های اقتصادی داشته‌ایم که قیمت‌ها حالت تصاعدی پیدا کردند؛ اما اصل مشکل این است که اقتصاد کشور یک اقتصاد وابسته به نفت است. 80 درصد اقتصاد کشور دولتی است و تجربه ثابت کرده که اقتصاد باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود تا برخی مشکلات حل شود.


عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های داخلی کشور به‌درستی استفاده کنیم و نقدینگی‌های سرگردانی که وجود دارد را در بخش تولید و اشتغال به‌کار بگیریم تا شاهد رونق اقتصادی باشیم و مشکلات برطرف شود.


انتهای پیام/4071/ن



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته