دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 09:41
از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی؛

نتایج آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی اعلام شد

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.
کد خبر : 311536

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی (ph.d) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.


پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از 26 تا 27 شهریور به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.


عدم مراجعه و ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف است و هیچ‌گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود.


لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی است و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.


کسانی که به هر دلیل ثبت‌نام نکنند و یا پس از ثبت‌نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (ph.d) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته‌شدگان با پرداخت شهریه (بین‌الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی‌شود.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته