دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 11:38
در نشست هم‌اندیشی کانون مهدویت دانشگاه آزاد تبریز تأکید شد؛

تبیین مبانی مهدویت برای دانشجویان در کارگاه‌های آزاداندیشی

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با مسئولان حوزه معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار و بر تبیین مبانی مهدویت برای دانشجویان در قالب کارگاه‌های آزاداندیشی تأکید شد.
کد خبر : 311289

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در این نشست گفت: «اخلاص باید در همه کارها شرط اصلی باشد؛ چراکه کارها بدون اخلاص، فاقد ارزش هستند. صحت اخلاص در عمل نیز مشروط بر حفظ اخلاص تا انتهای عمل است و تشویق‌ها و گسترش‌ تشکیلات، نباید ما را دچار غرور کاذب کند.»


سعید وحیدی‌مهر با توجه به ظرفیت‌های موجود در کانون مهدویت بر گسترش فعالیت‌های این کانون به فراتر از دانشگاه و خدمت‌رسانی در شهر و استان تأکید کرد.


حجت‌الاسلام سعید اسمعلی‌پور مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز با تبیین مفهوم انتظار و برشمردن عمده وظایف فرد منتظر، نیاز روز را تبیین مجدد مبانی مهدویت برای قشر دانشجو در قالب کارگاه‌های آزاداندیشی عنوان کرد.


غلامرضا اسدی رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز هم با حمایت از فعالیت‌های دانشجویی بر لزوم عملیاتی و اجرایی‌بودن طرح‌های کانون تأکید کرد و گفت: «برنامه‌ها نباید در حد شعار بوده و روی کاغذ بماند، تصمیم‌گیری‌ها باید مساوی با عملکردها باشد.»


به گزارش آنا، حجت دیبا دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در ابتدای این نشست، گزارشی از عملکرد کانون از بدو راه‌اندازی تاکنون و مسائل و مشکلات پیش رو را ارائه کرد.


در این جلسه که به مناسبت سالروز افتتاح این کانون برگزار شد، اعضای کانون از نظر مسئولان برای تسریع در کارها و کیفیت‌بخشی برنامه‌ها بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/4065/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته