دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

تولید زعفران به 400 تن در سال می‌رسد

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه ایجاد صندوق توسعه زعفران یک نیاز اساسی است، گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود تولید زعفران کشور به حدود 400 تن برسد.
کد خبر : 310573

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، حسین شیرزاد در سفر به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شبکه گسترده تعاون روستایی و در دیدار با علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود تولید زعفران کشور به حدود 400 تن برسد اما شرایط جوی و تغییرات آن می‌تواند بر روی تولید این محصول اثرات مهمی داشته باشد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه، شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تعادل بخشی منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده محصولات کشاورزی محسوب می‌شوند، افزود: در راستای تأمین مالی شبکه تعاونی‌ها در زنجیره تولید محصولات کشاورزی، راه‌اندازی صندوق‌های تخصصی در خراسان رضوی یک ضرورت است.
وی خاطرنشان کرد: نیاز و ضرورت اساسی این محصول، ایجاد صندوق توسعه زعفران است که می‌تواند نقش حمایتی خوبی برای پشتیبانی از این محصول و کشاورز داشته باشد و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این زمینه پیگیری‌های لازم را به‌عمل خواهد آورد.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

برچسب ها: زعفران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته