دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 16:40
سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد:

مصدومیت 26 نفر در سوانح و حوادث جاده‌ای امروز کشور

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث و سوانح جاده‌ای امروز در سراسر کشور گفت: 26 نفر در تصاد‌فات امروز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر : 310555

سیدمصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حوادث امروز در سراسر کشور اظهار کرد: صبح امروز یک مرد 50 ساله از ارتفاعات سوادکوه سقوط کرد که با اعزام نیروهای سازمان امداد و نجات بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.


وی به حوادث جاده‌ای نیز اشاره و بیان کرد:‌ برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در خراسان جنوبی در محور بجنورد سه مصدوم برجای گذاشت.


سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: زمین خوردن موتورسوار در شهر خمین استان مرکزی منجر به مصدومیت سه نفر شد، علاوه بر این برخورد دو دستگاه پراید در سه راهی گالیش محور مینودشت استان گلستان نیز در ساعت 10:41 صبح امروز منجر به مصدومیت 10 نفر شد که دو نفر از مصدوم از سوی امداد و نجات و هشت نفر دیگر نیز توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.


مرتضوی به حادثه برخورد چهار دستگاه سواری پراید، پژو 405، تیبا و سمند در محور ازنا در استان لرستان اشاره و بیان کرد: در این حادثه نیز منجر به آسیب دیدگی 10 نفر شد که سه مصدوم توسط آمبولانس اورژانس و هفت مصدوم از سوی سازمان امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته