دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 13:48

تبریز پیشتاز در اولین‌ها/ انتصاب نخستین مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان

دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی طی حکمی مهندس فاتح‌علی عیدی را به سمت مدیرکل روابط عمومی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.
کد خبر : 31019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، با توجه به بخشنامه اخیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با انفکاک روابط عمومی‌ها و دفاتر ریاست و همچنین ارتقای آن به سطح اداره کل در واحدهای دانشگاهی جامع این انتصاب صورت گرفت.


در حکم انگجی برای مدیرکل روابط عمومی استان آذربایجان شرقی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی و به استناد موافقت سرپرست محترم مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه، به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز منصوب می‌شوید، امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانونمندی در انجام وظایف محوله و مربوط موفق و مؤید باشید.


به گزارش آنا، عیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از واحد علوم و تحقیقات تهران بوده و مدرس حوزه خبر و ارتباطات است.


وی دارای سابقه مدیریتی بیش از 15 سال در حوزه روابط عمومی است. دبیری شورای اطلاع رسانی مناطق 2 و 13 سابق دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر سوابق اجرایی نامبرده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته