دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

دفتر جذب و هدایت دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفتر جذب و هدایت دانشجویان خارجی در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری اداره کل امور بین‌الملل تشکیل شود.
کد خبر : 310160

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: نظام آموزش‌عالی کشور برای جذب دانشجوی خارجی طراحی نشده و فضای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی نیز متناسب با هدف جذب نیست.


وی با تأکید بر اینکه جذب دانشجوی خارجی نیازمند نگاه و اصول بین‌الملل است، افزود: باید دفتر جذب و هدایت دانشجویان خارجی در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه شکل بگیرد و در این راستا فعالیت کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید بسته آموزشی مخصوص دانشجویان بین‌الملل تعریف شود، عنوان کرد: تحقق رسالت الهام‌بخشی دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند این است که آیین‌نامه‌های آموزشی سریعاً بازنویسی شوند.


دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی و با حضور همه اعضا به‌منظور بررسی شیوه‌نامه پذیرش دانشجو در واحد امارات برگزار شد.


انتهای پیام/4007/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب