دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1397 - 15:21
پایان رقابت‌های بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان؛

تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی تهران توانست با غبله بر تیم علوم و تحقیقات به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان دست یابد.
کد خبر : 309376

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی که به میزبانی سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان برگزار شد با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به پایان رسید.


تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی تهران در بازی نهایی با ارائه بازی حساب‌شده و منسجم تیم علوم و تحقیقات را با نتیجه 76 بر 65 شکست داد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.


این مسابقه که قضاوت آن بر عهده طیبه بادکوبه به‌عنوان سرداور و فاطمه بهرامی و فاطمه طاهری به‌عنوان داوران اول و دوم بود، دو تیم پایتخت‌نشین دانشگاه آزاد اسلامی تهران و علوم تحقیقات به مصاف هم رفتند.


در کوارتر نخست، این تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود که با ارائه بازی هماهنگ حریف را با 11 امتیاز اختلاف و نتیجه 21 بر 10 شکست داد. بازی زیبای فائزه شهریای در تیم تهران سرنوشتی مشابه برای کوارتر دوم رقم زد و اختلاف را این‌بار به 14 امتیاز رساند و کوارتر دوم با نتیجه 22 بر 8 به سود تیم تهران به پایان رسید.



کوارتر سوم رقابت نهایی مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی نیز 20 بر 17 به سود دختران دانشگاه آزاد اسلامی تهران خاتمه یافت. در کوارتر چهارم این تیم علوم و تحقیقات بود که توانست 30 امتیاز کسب کند؛ اما این امتیازها برای پیروزی کافی نبود و تیم تهران با نتیجه 76 بر 65 پیروز این میدان شد.


برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مریم ضیائی، سمانه ثابت‌زاده، ملیکا خلج، فائزه شهریاری، رها زندیه، عطیه فخیمی، کیانا تهرانی، رضوان عبادی، زهرا محمودی حاجی‌آبادی، محدثه حسن‌پور، فاطمه گلاب‌گیر و حمیده نداف به‌عنوان کاپیتان به مربیگری نسرین فدایی به میدان رفتند.


اعضای تیم علوم و تحقیقات هم در این بازی ویدا حقیقتی، یاسین جعفری، سوگند احمدی، وانه خچومیان، شهرزاده قدرتی، شهراد خیری، آیدا قاری، سارا قلندری، مهسا خسروبیگی، سپیده بیداوسی، زهرا صادقی و مهدیه رنجیر به‌عنوان کاپیتان به مربیگری زهره بهشتی و به سرپرستی ملیحه شاه‌وردی بودند.



بنابراین در پایان این رقابت‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، علوم و تحقیقات دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی البرز نیز به مقام سومی رسید.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب