دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرنوشت «کرِم حلزون» در انتظار لوازم آشپزخانه «آگرین»

در گذشته نه چندان دور اگر کالایی در تلویزیون تبلیغ می‌شد مردم به آن اطمینان می‌کردند، اما این روزها همه چیز برعکس شده است.
کد خبر : 30937

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، به تازگی شیوه نوینی از تبلیغ کالا در تلویزیون رایج شده که همان خرید از طریق تماس تلفنی یا پیامک است. از قضا آگهی تلویزیونی همه این کالاها به هم شبیه است و مشخص می‌شود که سرچشمه همه آنها یکسان است.


پس از تبلیغات گسترده کفش تن تاک که از همین روش پیروی می‌کرد، اخباری از شکایت‌های متعدد علیه این شرکت منتشر و در نهایت به جریمه سنگی علیه تن‌تاک منجر شد. کرم حلزون هم کالای مشابه دیگری بود که با اعمال نظر وزارت بهداشت،‌ جلوی ادامه تبلیغات آن گرفته شد.


این روزها کالای جدیدی در تلویزیون تبلیغ می‌شود که همان روش کالاهای قبلی را برای نمایش انتخاب کرده است. سری محصولات آشپزخانه «آگرین» کالایی است که تبلیغات گسترده‌ای راه انداخته است.


قیمت مناسب، دسترسی آسان و خوش رنگ و لعاب بودن این محصول باعث شده که حجم قابل توجهی از مشتری را به سمت خود جذب کند.


در این زمینه رئیس اتحادیه لوازم فلزی و ظروف آشپزخانه تهران با اشاره به اینکه توزیع‌کننده محصولات «آگرین» از این اتحادیه مجوزی دریافت نکرده است، گفت: خود محصول هم دارای مجوز نیست و اطلاعی نداریم که مجوز این شرکت از چه سازمان و ارگانی صادر شده است.


محمدحسن کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه این محصول با قیمتی دو برابر قیمت واقعی عرضه می‌شود، افزود: حتی کیفیت آن هم مورد تایید ما نیست.


وی با اشاره به اینکه صرف تبلیغات تلویزیونی نمی‌تواند تاییدکننده کالا باشد، گفت: این محصول دارای کیفیت نازلی است و در صورت شکایت مشتریان قابل پیگیری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
۰
جنساش نه مارک داره نه کیفیت
قالیشویی ادیب