دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1397 - 13:12
مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان؛

دختران دانشگاه آزاد اسلامی البرز به مقام سوم رسیدند

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با شکست فارس بر سکوی سومی مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان ایستاد.
کد خبر : 309363

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در ادامه مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی که در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزاری می‌شود، تیم البرز موفق شد با نتیجه 80 بر 65 حریف خود را شکست داده و مقام سومی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.


در بازی رده‌بندی مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان که قضاوت آن بر عهده هانیه شهدوست به‌عنوان سرداور و شیما حافظیان و شیوا اشترانی به‌عنوان داوران اول و دوم بود، دو تیم هم‌گروه البرز و فارس بار دیگر به مصاف هم رفتند.


در کوارتر نخست این بازی دختران کرجی برتری خود را با حساب 21 بر 10 به تیم فارس دیکته کردند. در کوارتر دوم اما این دختران شیرازی بودند که با ارائه بازی بهتر، توانستند با نتیجه 17 بر 13 دختران البرز را شکست دهند.


کوارتز سوم این مسابقه مهیج با نتیجه 22 بر 18 به سود تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی البرز به پایان رسید. در کوارتر پایانی بازی هم تیم البرز با نتیجه 24 بر 20 پیروز شد. بنابراین تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی البرز با کسب پیروزی برابر تیم فارس به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.


شیما فخاری، فائزه متین‌اقدم، شادی عبدالوند، زهرا بختیاری، عاطفه میرزایی، دنیا قاسمی، نسیم عسگرخانی، پریسا صادق‌پور، زهرا شیرین‌پور، آیسان وثاقی‌طاهر، آیرین آرتونیان سوارانی و ریحانه ظهیرفرد به مربی‌گری الهام جیحونی نفرات تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی البرز در این مسابقات بودند.


به گزارش آنا، مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته