دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 09:30
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 77

قرعه‌کشی لیگ دسته دوم مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در فیروزکوه

قرعه‌کشی لیگ دسته دوم مسابقات والیبال سراسری دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه با حضور مسئولان سازمان مرکزی و سرپرستان تیم‌های ورزشی برگزار شد.
کد خبر : 30917

به گزارش خبرنگار آنا، در حضور مهندس پرستار نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، توسلی رئیس انجمن والیبال و ناظر فنی مسابقات، شفق مسئول فنی مسابقات و کریمی ناظر مسابقات و سرپرستان تیم‌های والیبال دانشجویی از واحدهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، لرستان، البرز، سیستان و بلوچستان، خوزستان، قزوین، سمنان و فارس قرعه‌کشی لیگ دسته دوم مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه برگزار شد.


در ابتدای این جلسه دکتر مهدی سالاریه، معاون فرهنگی اجتماعی واحد فیروزکوه، با خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدواریم که واحد فیروزکوه بتواند میزبان خوبی برای این مسابقات مهم کشوری باشد.


وی افزود: واحد فیروزکوه در زمینه ورزش و تربیت بدنی در چندسال اخیر رشد قابل قبولی داشته است و امکانات بسیار خوبی نیز در زمینه سالن‌های ورزشی متعدد برای دانشگاهیان دارد. این واحد می تواند در آینده یک قطب ورزشی برای استان تهران و یک فرصت خوب برای تیم‌های ورزشی دانشگاهی به منظور برگزاری مسابقات یا اردوهای ورزشی در هر سطح و هر رده سنی باشد.








ساعت 3 بعدازظهر امروز تیم استان آذربایجان غربی با سمنان، ساعت 4 بعدازظهر تیم استان لرستان با فارس، ساعت 5 بعدازظهر گیلان با البرز و ساعت 7 بعدازظهر تیم دانشجویان خوزستان با قزوین مسابقات می‌دهند

در ادامه دکتر توسلی ناظر فنی مسابقات و رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس پرستار نماینده معاونت ورزش سازمان مرکزی به بیان نکاتی کاربردی درباره این مسابقات برای سرپرستان حاضر در مسابقات پرداختند. سپس شفق مسئول فنی مسابقات نیز چگونگی برگزاری بازی ها را تشریح کرد و گفت: تمام تیم‌ها باید با یکدیگر در دو گروه و دو دور مقدماتی و نهایی بازی کنند تا تیم‌های اول تا دهم مشخص شوند.


شفق ادامه داد:‌ در گروه الف: تیم‌های استان آذربایجان غربی، لرستان، فارس، سمنان و سیستان و بلوچستان و در گروه ب – تیم‌های استان گیلان، خوزستان، قزوین، البرز و آذربایجان شرقی حضور دارند.


وی توضیح داد: هرتیم برای بردن باید دو دست از سه دست بازی را ببرد و دو دست اول 15 امتیازی و دست سوم 25 امتیازی خواهد بود.


در ادامه قرعه کشی دور نخست بازی‌ها انجام و مقرر شد، ساعت 3 بعدازظهر امروز تیم استان آذربایجان غربی با سمنان، ساعت 4 بعدازظهر تیم استان لرستان با فارس، ساعت 5 بعدازظهر گیلان با البرز و ساعت 7 بعدازظهر تیم دانشجویان خوزستان با قزوین مسابقات خود را برگزار کنند و تیم‌های سیستان و بلوچستان از گروه الف و آذربایجان شرقی از گروه ب امروز با قرعه استراحت روبه‌رو هستند.


تمامی مسابقات امروز لیگ دسته دوم در بعداز ظهر و از ساعت 15 و در سالن ورزشی والیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار خواهد شد.


همچنین امروز ساعت 6 بعدازظهر افتتاحیه این دور از مسابقات والیبال با رژه تیمی تیم‌های حاضر و سخنرانی مسئولان دانشگاهی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته