دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 10:33

سرپرست واحد شبستر: مخالفت نتانیاهو بیانگر موفقیت توافق هسته­‌ای است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با صدور پیامی با تبریک موفقیت مذاکرات هسته­‌ای، میزان مخالف نتانیاهو درباره توافق هسته‌­ای را بیانگر مقدار قدرت و موفقیت رئیس جمهور و تیم نیرومند مذاکره عنوان کرد.
کد خبر : 30911

به گزارش خبرگزاری آنا، در پیام دکتر جلیل امیرپور داریانی آمده است: میزان مخالفت نتانیاهو درباره توافق هسته‌­ای، بیانگر مقدار قدرت و موفقیت رئیس جمهور و تیم نیرومند هسته­‌ای به ویژه دکتر ظریف است.


این توفیق کم‌نظیر که با تاییدات خداوند متعال، حمایت‌­های بی­‌دریغ مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت شریف و تلاش‌های خستگی­‌ناپذیر و بینش موشکافانه مذاکره­‌کنندگان ایران اسلامی حاصل شده است ان‌شاءالله بسیاری از سختی­‌های حاصل را بر ملت همیشه پایدار ایران اسلامی آسان خواهد کرد.


این جانب به نمایندگی از استادان و کارکنان و دانشجویان واحد شبستر این موفقیت و توافق سراسر عزت و شکوه را به رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، رئیس هیات موسس و هیات امنای و رئیس مدیر و مدبر دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهدای هسته‌ای و ملت صبور، غیور و عزتمند و جامعه علمی ایران و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال دوام توفیقات و پیشرفت ملت عزیز را در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهانم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب