دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 08:34
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 76

جدال 14 تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان

مسابقات بسکتبال دسته دوم دانشجویان دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با حضور 14 تیم در همدان آغاز شد.
کد خبر : 30900

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های بسکتبال دسته دوم دانشجویان دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با حضور 14 تیم به میزبانی همدان از امروز 11 مرداد آغاز و تا جمعه 16 مرداد ادامه خواهد داشت.


در این رقابت‌ها 14 تیم در چهار گروه با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت دو تیم به دسته بالاتر و چهار تیم به دسته سوم سقوط خواهند کرد.


شامگاه شنبه با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده مراسم قرعه‌کشی تیم‌ها با حضور سرپرست فنی، مدیر فنی مسابقات و نماینده اعزامی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان در نمازخانه خوابگاه حضرت زینب کبری(س) واحد همدان برگزار شد.


در این مراسم تنها تیم زنجان به دلیل تأخیر در ورود به محل برگزاری مسابقات غایب بود و 13 سرپرست دیگر از نحوه برگزاری مسابقات و همچنین نحوه صعود و سقوط تیم‌ها مطلع شدند.


بر اساس قرعه‌کشی، تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی تقسیم‌بندی شدند که قرار است به صورت دوره‌ای با هم رقابت کنند.



بر این اساس در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.


در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.


این رقابت‌ها از صبح یکشنبه با برگزاری پنج مسابقه در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته