دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1397 - 04:54
در گفتگو با آنا عنوان شد؛

همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) با حوزه حمل و نقل

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به‌عنوان قطب علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل، همکاری خود را با شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو و حمل و نقل ریلی رجا آغاز کرده است.
کد خبر : 308980

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ری با توجه به انتخاب واحد دانشگاهی یادگار امام خمینی(ره) به‌عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: «خوشبختانه سال جاری پس از اینکه استارت‌آپ‌هایی در حوزه‌های حمل و نقل اجرا شد، اجرای دو استارت‌آپ دیگر نیز دنبال می‌شود.»


وی با بیان اینکه در این راستا تعامل خوبی با شرکت حمل و نقل ریلی رجا برقرار شده است، ادامه داد: «برای اجرای مباحث مهندسی در تعدادی از واگن‌های قطار و اجرای مباحث اجتماعی در راه‌آهن مذاکراتی صورت گرفته است. تفاهم‌نامه‌هایی نیز با شرکت ایران‌خودرو منعقد شده که سال جاری بزرگترین همایش حوزه امدادخودرو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.»


قاضی‌مغربی گفت: «با تلاش‌های صورت‌گرفته، تعدادی از دانشجویان این واحد دانشگاهی در امدادخودرو مشغول کار شده‌اند. علاوه بر این رشته‌های جدیدی در حوزه حمل و نقل تدوین شده که امیدواریم به تصویب برسد.»



به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، ارائه دروس اختیاری حوزه حمل‌ و نقل مانند مخابرات مترو نیز در دستور کار قرار دارد.


وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری باید مطابق با مأموریت دانشگاه در حوزه حمل و نقل باشد، بیان کرد: «آموزش حقوق حوزه حمل و نقل و استفاده از استادانی که در این حوزه فعالیت دارند، عملی می‌شود.»


انتهای پیام/4062//4065/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته