دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 12:05
مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان؛

دختران مشهدی با شکست کرمانشاه به صعود امیدوار شدند

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با نتیجه 49 بر 31 تیم کرمانشاه را شکست داد.
کد خبر : 308819

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در ادامه مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان، تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست تیم دختران کرمانشاه شد.



در کوارتر نخست این بازی، دختران مشهدی برتری خود را به کرمانشاهی‌ها دیکته کردند و با نتیجه 20 بر 10 به پیروزی رسیدند. در کوارتر دوم، دختران کرمانشاه با ارائه یک بازی درگیرانه توانستند با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی برسند.


در نیمه دوم مشهدی‌ها که نمی‌خواستند وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشند، با حرکات منسجم و سرعتی توانستند با نتیجه 16 بر 7 به پیروزی برسند.


در کوارتر چهارم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در پایان این کوارتر، تابلوی نتایج عدد هشت را برای هر دو تیم به نمایش گذاشت.



با این نتیجه کرمانشاه با 3 باخت از صعود به مرحله بعد بازماند و تیم خراسان‌رضوی در بازی فینال‌گونه بعدی برای صعود، محکوم به برد دختران تبریزی است.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته