دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 11:00
سرمربی اسبق تیم ملی امید در گفتگو با آنا:

انتظار نتیجه‌گیری تیم ملی امید در جاکارتا غیرمعقول بود/ با کار دو ماهه نمی‌شود معجزه کرد

سرمربی اسبق تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید را در مدت دو ماه تشکیل می‌دهند و به اردوی تدارکاتی اعزام می‌کنند به امید قهرمانی در آسیا و بعد انتظار نتیجه‌گیری دارند، در حالی که تیم‌های رقیب ایران روی پایه‌ها کار مستمر دارند.
کد خبر : 308546

غلام‌حسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به عملکرد تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم ملی امید در جاکارتا این بود که باشگاه‌های ایرانی به جزء دو یا سه باشگاه به پایه‌ها اهمیت نمی‌دهند و در نهایت وقتی درو نکنی، طبیعتاً برداشتی هم در کار نخواهد بود.


وی افزود: باید همانند تیم بزرگسالان به امیدها هم بها بدهند. ژاپن، کره‌جنوبی، چین و ... اهمیت زیادی به تیم‌های پایه خود می‌دهند و نتیجه این می‌شود که تیم بزرگسالان نیز تغذیه شود، اما در ایران عکس این موضوع صادق است.


سرمربی اسبق تیم ملی امید اضافه کرد: تیم ملی امید را در مدت دو ماه تشکیل می‌دهند و به اردوی تدارکاتی اعزام می‌کنند به امید قهرمانی در آسیا، در حالی که تیم‌های رقیب ایران روی پایه‌ها کار مستمر دارند اما کار روی پایه‌ها در ایران روی اصول نیست.


پیروانی گفت: همان سال که با مرحوم پورحیدری و برانکو در بازی‌های آسیایی قهرمان شدیم با تیم بزرگسالان بود نه تیم امید، اما الان در جاکارتا تیم ملی کشورمان از چهار مسابقه دو باخت، یک پیروزی و یک تساوی به دست می‌آورد و به نظرم آن تساوی هم حق ما نبود و باید می‌باختیم.


وی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی گوانگجو بیان کرد: سعیدلو بنده را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، اما تصمیم رفتن از تیم ملی با خودم بود و وقتی شرایط را مهیا ندیدم عطای کار را به لقایش بخشیدم، در ایران احترام زیادی به مربیان خارجی قائل هستند اما مربیان ایرانی مظلوم واقع شده‌اند.


سرمربی اسبق تیم ملی امید در پایان در خصوص عملکرد کرانچار در تیم ملی امید چنین توضیح داد: اگر مثل تیم ملی بزرگسالان از او حمایت کنند می‌تواند نتیجه بگیرد. بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم، اما تا انتخابی المپیک 2020 بازیکنان دیگری نیز می‌توانند به جمع بازیکنان فعلی اضافه شوند.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته