دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 08:59

چاپ کتاب «تکنولوژی جراحی مغز و اعصاب» از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

گلنوش میرسعیدی و منیره اسدی آخرین کتاب خود با عنوان «تکنولوژی جراحی مغز و اعصاب» را منتشر کردند.
کد خبر : 30847

به گزارش خبرنگار آنا، عضو هیات علمی و معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی در معرفی این کتاب اظهار کرد: کتاب «تکنولوژی جراحی مغز و اعصاب » یافته‌های علمی جدیدی را ارائه می‌دهد و ترجمه آن می‌تواند عرصه‌های جدیدی از آموزش و بکارگیری روش‌های نوین جراحی و مراقبت از بیماران را پیش روی تکنولوژیست‌های جراحی، پرستاران اتاق عمل، استادان و دانشجویان قرار دهد.


مدیر گروه رشته اتاق عمل جراحی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران افزود: مغز و اعصاب یک شاخه تخصصی در رشته‌های علوم پزشکی است که فراگیرندگان آن در زمینه‌های مختلف مربوط به مشکلات سیستم عصبی مرکزی، محیطی، سیستم عصبی خودکار، جمجمه، ستون فقرات و سایر ساختارهای حمایت کننده و سیستمهای آن به مطالعه می‌پردازند.


گلنوش میرسعیدی درباره اهمیت انتشار این کتاب گفت: گروه اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با توجه به نیاز جامعه علمی پیراپزشکان به منابع علمی روز دنیا و همچنین کمک به رشد و تعالی این رشته در کشور، سعی کرده با ترجمه این اثرگام موثری را به منظور توسعه علمی این عرصه بردارد و امروز که چاپ اول این کتاب در سال جاری میسر شده است خوشحالیم که در سایه الطاف خداوند متعال توانسته‌ایم زمینه بسط و گسترش شاخه‌های مختلف علوم پزشکی را فراهم آوریم.


این کتاب از سوی مدیر گروه اتاق عمل دکتر گلنوش میرسعیدی و منیره اسدی از اعضای گروه اتاق عمل براساس سر فصل مصوب دروس کارشناسی رشته اتاق عمل به رشته تحریر در آمده است.


کتاب تکنولوژی جراحی مغز و اعصاب ترجمه کتاب Alexander's care of the patient in surgery است که در سال 2015 از معتبرترین منابع شناخته شده در رشته اتاق عمل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته