دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 06:12
کارشناس فوتبال در گفتگو با آنا:

پرسپولیس مقابل الدحیل می‌تواند جبران کند/ رقابت تیم‌های ایران با عرب‌ها نابرابر است

پبشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل الدحیل شکست خورد و در بازی برگشت می‌تواند آن را جبران کند، اما متأسفانه استقلال کار سختی دارد.
کد خبر : 307965

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد نمایندگان ایران در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک‌چهارم نهایی گفت: از همان ابتدا که قرعه استقلال و پرسپولیس مشخص شد، این دو تیم با حریفان سرسختی هم‌گروه شدند. هر دو تیم باید برای ارائه یک بازی خوب تقویت ‌می‌شدند، همان‌طور که تیم‌های عربی برای این رقابت‌ها به‌خوبی تقویت‌شده بودند، اما متأسفانه تیم‌های ایرانی در شرایط متوسط برای این دو دیدار آماده‌شده بودند. تیم استقلال البته شرایطش خیلی سخت‌تر بود، چراکه با از دست دادن مهره‌های کلیدی خود و جذب بازیکنانی که برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داشتند، عملاً دستش خالی بود.


وی ادامه داد: فوتبال ما کیفیت لازم را دارد و بازیکنان هم ازلحاظ فنی و تکنیکی شرایط خوبی دارد، اما متأسفانه امکانات مناسبی در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد. شما ببینید تیم‌های عربی از چه کشورهایی بازیکن جذب می‌کنند و چه امکاناتی برای آنها فراهم می‌شود، ولی ما بازیکنانی هم که داریم از دست می‌دهیم تنها به این خاطر که برای نگه‌داشتن آنها تلاشی نمی‌کنیم. به نظرم با توجه به این شرایط رقابت تیم‌های ما با تیم‌های عرب‌ها نابرابر است و به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه نیست.


پیشکسوت‌ فوتبال در مورد عملکرد پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس با نتیجه یک‌بر صفر مقابل الدحیل شکست خورد و به نظرم این نتیجه در بازی برگشت قابل جبران است. اگر پرسپولیس با همین نظم تیمی‌ که در بازی رفت داشت، در بازی برگشت هم به میدان بیاید، بدون شک می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. اما متأسفانه کار برای استقلال سخت است، با توجه به نتیجه‌ای که شاگردان شفر به دست آوردند به نظرم آنها باید چندین برابر تلاش کنند تا نتیجه آبرومندی در قطر به دست بیاورند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته