دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1397 - 17:42
توکلی:

امروز مبارزه با فساد در کشور بیش از گذشته امری لازم است

رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: امروز مبارزه با فساد در کشور بیش از گذشته امری لازم است و باید همه مسئولان و نهادهای نظارتی بحث عدالت و شفافیت را در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و سیاسی در دستور کار قرار دهند تا مشکل‌هایی که امروز وجود دارند از بین بروند.
کد خبر : 307876

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد توکلی در مراسم جشن پنج‌سالگی دکتر سلام که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، با بیان خاطره‌ای از مبارزه‌های انقلابی خود در دوران دانشجویی به‌ضرورت مبارزه با فساد پرداخت و گفت: امروز مبارزه با فساد در کشور بیش از گذشته امری لازم است و باید همه مسئولان و نهادهای نظارتی بحث عدالت و شفافیت را در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و سیاسی در دستور کار قرار دهند تا مشکل‌هایی که امروز وجود دارند از بین بروند.
وی ادامه داد: جوانان امروز این سرزمین، انگیزه‌ای بالا دارند و از جوانان می‌خواهم که این انگیزه را حفظ و از دست ندهند و از شما جوانان می‌خواهم که در سازمان دیدبان شفافیت و عدالت عضو شوید؛ این نهاد غیردولتی به‌طور کامل به کمک‌های مردمی وابسته است.
به گزارش آنا جشن پنج‌سالگی دکتر سلام با حضور شخصیت‌هایی چون مهدی چمران، حسین‌علی حاجی‌دلیگانی، حسین دهباشی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا قاسمیان، محمدباقر قالیباف، محمدمهدی زاهدی و ... برگزار شد.
انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: احمد توکلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته