دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1394 - 12:01
در دیدار با اعضای هیأت رئیسه واحد مراغه

انگجی عنوان کرد: اجرای بهینه طرح تجمیع، گسترش افق‌های روشن پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: ساماندهی واحدهای زیان‌ده گام مهمی در راستای بهینه‌سازی چرخش امور واحدهای دانشگاه آزاد، ساماندهی وضعیت مالی وکاهش وابستگی به شهریه است.
کد خبر : 30755

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید جواد انگجی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اظهار کرد:‌ در بسیاری از شهرستان‌ها، خیران بزرگواری بوده‌اند که ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی را احداث و زمین اهدا کرده‌اند، حتی بعضی از خیران ارثیه فامیلی و اجداد خود را به دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کرده‌اند، بنابراین طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید حساب شده و با برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد.


دبیر هیئت امنای استان آذربایجان شرقی افزود: ساماندهی واحدهای زیان‌ده دانشگاه آزاد اسلامی باید در یک پروسه همه‌جانبه‌نگر و با توجه به شرایط منطقه، شهرستان و نظر مسئولان آن منطقه صورت پذیرد تا جلوی مشکلات اجتماعی بعدی گرفته شود.


وی خاطرنشان کرد: البته در این راستا تعدادی از واحدهای دانشگاهی در آستانه خطر و زیان‌ده، خودشان در این زمینه پیش‌قدم بوده و آمادگی خود را برای تجمیع اعلام کرده‌اند.


سرپرست واحد مراغه نیز در این دیدار گزارش اجمالی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و عملکرد آن را ارائه کرد و گفت: 25 درصد از کل دانشجویان واحد مراغه در مسابقات قرآن و عترت شرکت کرده‌اند که این رقم در کل کشور بی‌نظیر است. همچنین واحد مراغه با 112 رشته تحصیلی در تمامی مقاطع و با 45 درصد دانشجو در تحصیلات تکمیلی و نزدیک به 6000 دانشجو بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان ویژه مراغه است.


دکتر محمدرضا ولیلو افزود: آموزشکده سمای واحد مراغه با 7 مدرسه 2000 نفر دانشجو و دانش آموز حائز رتبه اول در سطح استان آذربایجان شرقی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته