دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 09:51
رئیس کمیته استیناف به آنا خبر داد؛

رأی سوپرجام تایپ شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم/ از بیان جزئیات معذورم

رئیس کمیته استیناف گفت: از بیان جزئیات رأی سوپرجام معذورم، این رأی تایپ شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
کد خبر : 307505

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اخبار سوپرجام تمامی ندارد، بعد از آنکه سازمان لیگ نتیجه بازی را به سود پرسپولیس اعلام کرد، این رأی با اعتراض شدید باشگاه استقلال مواجه شد، تا جایی که حسن زمانی عضو هیأت مدیره این باشگاه اعلام کرد که این رأی را به رسمیت نمی‌شناسیم و قطعاً به آن اعتراض خواهیم کرد.


بعد از اعتراض آبی‌های پایتخت، این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع شد و در نهایت در تاریخ دوم مردادماه رأی به سود پرسپولیس اعلام و استقلال 3 بر صفر بازنده شد.


این رأی آتش خشم استقلالی‌ها را شعله‌ورتر کرد، به طوری که سران این باشگاه اعلام کردند که ما خواستار تعویق تاریخ دربی بودیم نه انصراف از بازی مقابل پرسپولیس، بنابراین با اعتراض آبی‌ها این پرونده به کمیته استیناف رفت تا علیرضا صالحی رئیس و اعضای این کمیته یکی از حساس‌ترین پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دهند.


بر این اساس، به سراغ علیرضا صالحی رفتیم تا آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سوپرجام را از وی جویا شویم.


صالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مورد این پرونده اظهار کرد: رأی سوپرجام صادر شده و به محض اینکه تایپ شد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر اعلام نتیجه رأی هستند، اضافه کرد: از بیان جزئیات رأی معذورم و وقتی اطلاع‌رسانی شد پی به رأی می‌برید.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته