دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 09:37
بهداد سلیمی:

خوشحالم با مدال طلا خداحافظی کردم/ تصمیمم احساسی نبود

قوی‌ترین مرد بازی‌های آسیایی گفت: خوشحالم که با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم اما از ورزش و وزنه‌برداری دور نیستم.
کد خبر : 307501

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان‌، بهداد سلیمی در مورد کسب مدال طلای بازی‌های آسیای‌ گفت: واقعاً برای کسب این مدال زحمات زیادی کشیدم. بعد از دوران مصدومیت سختی‌های زیادی متحمل شدم تا بتوانم نسبت به کشورم انجام وظیفه کنم و دل آنها را شاد کنم.


قهرمان جهان و المپیک گفت: خوشحالم که شرمنده مردم نشدم و با کسب مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم. هر چند که هیچ‌گاه از ورزش و وزنه‌برداری جدا‌ نخواهم بود.


بهداد سلیمی در خصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی اظهار کرد: از لطف و مهربانی مردم بسیار ‌ممنون هستم. انرژی مثبت و دعای خیر آنها همیشه به من کمک کرد و اکنون نیز احساس می‌کنم باید جوان‌ترها وارد میدان شوند،‌ البته مصدومیت زانو هم مزید بر علت شد تا خداحافظی کنم و این تصمیم به هیچ‌وجه احساسی نیست.


بهداد سلیمی که رکورد کسب سه مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارد،‌ گفت: مهم آن است که این قهرمانی‌ها و افتخارات به نام ایران به دست آمده و خوشحالم که وزنه‌برداری افتخارات خوبی را برای کشور در رویدادهای مهم از جمله بازی‌های آسیایی و المپیک به ثبت رسانده است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته