دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 15:10
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مهجوریت مدیریت انقلابی، مؤلفه‌ای تهدیدزا در کشور است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی دشمنان خارجی، شیطنت برخی مخالفان داخلی و غربت و مهجوریت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور، از مهمترین مؤلفه‌هایی هستند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان تهدید و نقاط ضعف نام برد.
کد خبر : 306784

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌ نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، شرایط امروز کشور را پیچیده و حساس دانست و گفت: دغدغه بسیاری از دوستداران انقلاب و نظام در این وضعیت، یافتن راه‌حل برای عبور از شرایط کنونی بوده که به اعتقاد بنده این شرایط یک آزمون الهی است.


جعفری با تأکید بر پای کار بودن مردم بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هرچند ممکن است افرادی توانایی ادامه راه را نداشته باشند، اما به‌رغم توطئه‌های دشمن، قاطبه مردم به راه امام راحل که معرف اسلام حقیقی است ایمان داشته، پای کار انقلاب، نظام و به این راه و مسیر نورانی ایمان راسخ دارند و آن‌ را طی 40 سال گذشته بارها به اثبات رسانده‌اند. همانند دوران باشکوه دفاع مقدس که ملت ایران توانست مقابل دنیا ایستادگی کند، امروز نیز این ملت با شور و بصیرت انقلابی برای پیشبرد انقلاب و دفع توطئه‌های دشمنان در صحنه هستند.


فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برنامه‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد جو ناامیدی در میان مردم، انقلاب را به حاشیه بکشانند و آن‌ها بر اساس تجربه گذشته باور دارند با جنگ و حمله نظامی نمی‌توانند کاری علیه نظام و ملت انجام دهند.


وی فتنه 88 را فتنه‌ای بزرگ و خطرناک توصیف و خاطرنشان کرد: این فتنه و توطئه دشمنان با بیداری مردم و خلق حماسه 9 دی خاموش شد.


جعفری شرایط پیچیده و حساس امروز را برآیند چندین مؤلفه عمده و اساسی دانست و افزود: دشمنی دشمنان خارجی که همواره در تلاش برای توقف پیشرفت انقلاب اسلامی هستند و شیطنت برخی مخالفان داخلی که نشأت‌ گرفته از تفاوت نگاه آن‌ها با دیدگاه انقلابی و مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) است و نیز غربت و مهجوریت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور، از مهمترین مؤلفه‌هایی هستند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان تهدید و نقاط ضعف نام برد.


انتهای پیام/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته