دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خودرو به تعطیلات رفت و گران شد؛

قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی+ جدول

​قیمت بازار و نمایندگی محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو و سایپا را در این گزارش جالب ببینید.
کد خبر : 306523

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، قیمت‌های کارخانه محصولات ایران‌خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته افزایش نداشته است اما قیمت برخی محصولات این دو شرکت در بازار آزاد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.


افزایش شدید قیمت خودروها بعد از تعطیلات آخر یکی از موارد قابل توجهی بود که باعث تعجب مردم و کارشناسان شد.


امروز به عنوان اولین روز کاری هفته، قیمت خودروها در بازار با افزایش چند میلیونی روبه‌رو شد.


بر پایه این گزارش، خودروی سمند ال ایکس از قیمت 51 میلیون و 600 هزار تومان به قیمت 54 میلیون و 500 هزار تومان رسید این درحالی است که سمندEF7 از قیمت 53 میلیون و 600 هزار تومان به قیمت 55 میلیون تومان تغییر قیمت داده است.


با افزایش پنج میلیونی قیمت سورنELX نسبت روز گذشته این خودرو قیمت 73 میلیون تومان را برای خود به ثبت رساند.


در ادامه بررسی قیمت برخی از خودروهای شرکت ایران خودرو افزایش پنج میلیون تومانی سمند سورنELX توربو به چشم می‌خورد که قیمت این مدل از خودرو را به قیمت 83 میلیون تومان رساند.


دناپلاس که روز گذشته قیمت 90 میلیون تومان را برای خود ثبت کرده بود با افزایش قیمت 10 میلیونی نسبت به روز گذشته، به قیمت 100 میلیون تومان رسید.


همچنین یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو دناپلاس توربو بود که با افزایش 8 میلیونی نسبت به روز گذشته خود از مرز 100 میلیون تومان گذشت. این احتمال می‌­رفت با افزایش روزانه قیمت خودروها در بازار آزاد این خودرو به یکی از خودروهای بالای 100 میلیونی اضافه شود که این اتفاق افتاد.


در همین راستا و با بررسی قیمت محصولات شرکت سایپا، این شرکت نیز با افزایش قیمت در بازار آزاد روبه‌رو شد.


سایپا 132 که یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا بود، با 3 میلیون و 200 هزار تومان افزایش قیمت به قیمت 34 میلیون تومان رسید. این درحالی است که ساینا اتومات نیز با افزایش چهار میلیون تومانی با قیمت 55 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.


یکی از بیشترین افزایش قیمت برای کوییک اتومات بود، این خودرو با افزایش چهار میلیون تومانی نسبت به قیمت روز گذشته خود به قیمت 59 میلیون تومان رسید.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته