دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1397 - 10:55
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد؛

خطر وقوع تصادف در صورت توقف در شانه راه‌ها و جاده‌ها

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه شانه راه، محل توقف یا تردد نیست، گفت: متاسفانه برخی از رانندگان از این معبر، برای سبقت یا تردد غیرمجاز استفاده کرده و برخی هم در حاشیه‌ شهر، از شانه راه برای توقف و استراحت استفاده می‌کنند، که این امر موجب تصادف می‌شود.
کد خبر : 306308

مسعود جبارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه شانه راه به‌منظور توقف اضطراری خودروها و یا گذر ضروری در مواقع بروز حادثه است، اظهار کرد: همچنین از این مسیر، جهت امدادرسانی سریع در معابر پرترافیک استفاده می‌شود.


وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رانندگان از این معبر برای سبقت یا تردد غیرمجاز استفاده کرده و بعضاً در حاشیه‌های شهر تهران از شانه راه برای توقف و استراحت استفاده می‌کنند، که این امر موجب تصادف می‌شود.


جبارزاده تاکید کرد: به‌رانندگان توصیه می‌شود، برای حفظ نظم ترافیکی و جلوگیری از سوانح احتمالی، از توقف دائم یا عبور از شانه راه خودداری کرده و در صورت بروز نقص فنی یا توقف اجباری خودرو، با رعایت اصول ایمنی و استفاده از علایم استاندارد از جمله مثلث خطر، خودرو را به منتهی‌الیه سمتِ راستِ مسیر، هدایت کنند.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

برچسب ها: توقف راننده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته