دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران؛

بهترین‌های 40 سال سینمای کودک و نوجوان معرفی می‌شوند

بهترین‌های 40 سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب معرفی می‌شوند.
کد خبر : 306248

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهترین‌های 40 سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می‌شوند.


انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نتیجه یک نظرخواهی گسترده، بهترین‌های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می‌کند.


جعفر گودرزی نایب‌رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های 40 سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال، بیش از 120 نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند که در نوع خود قابل تأمل و حائز اهمیت است.


وی افزود: در حال حاضر و در جمع‌بندی‌های اولیه حدود 15 فیلم از میان بیش از 200 فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده پس از انقلاب، در نظرخواهی پیشتاز هستند و آراء اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده‌اند.


گودرزی گفت: سعی می‌کنیم تا دو روز آینده کاندیدا‌ها را در بخش‌های مختلف معرفی کنیم و ان‌شاءالله برترین‌های بخش‌های مختلف (بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه‌نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.


سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد هشتم الی چهاردهم شهریورماه 1397 در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته