دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 15:04

نخستین رویداد استارت‌آپی گردشگری استان زنجان امروز استارت می‌خورد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: نخستین رویداد استارت‌آپی گردشگری این استان با حضور 100 شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کند.
کد خبر : 306064

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی صبح امروز اظهار کرد: نخستین رویداد استارت‌آپی گردشگری استان زنجان امروز با حضور 100 شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کند.


وی افزود: «تالار چله‌خانه مجموعه تفریحی ـ گردشگری گاوازنگ، محل برگزاری رویداد استارت‌اپ گردشگری زنجان است که تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تسهیلگر و منتورهای این رویداد، افراد توانمندی هستند که در سطح ملی حرفی برای گفتن دارند و سخنرانی انگیزشی آن بر عهده مرتضی طالع ماسوله است.


رحمتی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه گردشگری، شناسایی و غربالگری ایده‌های جدید و معرفی درست ایده‌های نو در این حوزه، ایجاد فرصت شکل‌گیری کسب‌ و کارهای نوپای قابل اجرا با لحاظ کردن بخش تخصصی و اقتصادی، توان بخشی به جوانان در تبدیل ایده به عمل و ثروت حول محورهای رویداد، معرفی صنعت گردشگری و علاقمند کردن سرمایه‌گذاران، جذب سرمایه‌گذار برای ایده‌های برتر، تشویق فارغ‌التحصیلان و کارجویان برای ایجاد کسب و کارهای کوچک در بخش گردشگری و افزایش اعتماد به‌نفس در گروه‌های فعال از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.


تسهیلگر و مشاور این رویداد آرش سروری است و مانوئل اوهانجانیانس، سید جمال یوسفی، لیلی اسعدی، ایمان صفایی، حمیده حبیبی، کتایون سپهری، صمد طاهری و هادی رضوی منتورهای نخستین استارت‌آپ گردشگری زنجان هستند. داوری این رویداد را نیز منصور خزایی‌منش و حمیدرضا سعادت بر عهده دارند.


انتهای پیام/4072/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته