دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 09:55
یک مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بدون بارنامه

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: حمل و نقل هر نوع کالای برون شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر : 305984

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی پناهنده در نشست بررسی مشکلات و ایجاد هماهنگی‌های لازم در بخش حمل و نقل کالا با اشاره به نظارت کامل و کنترل صدور بارنامه‌ها برای نرخ‌گذاری صحیح و اصولی حمل بار در حمایت از صاحبان کالا و رانندگان اظهار کرد: کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی با تأکید بر اینکه همه نظارت‌ها متصل به بارنامه هستند، تصریح کرد: معاینه فنی، کارت هوشمند، صحت و سلامت راننده، ویژگی‌های ایمنی بارگیری و همه مقررات و معیارهای فنی در حوزه ایمنی بار بر اساس کنترل بارنامه انجام می‌شود.


سرپرست اداره کل راهداری استان همدان، افزایش نظارت و کنترل را خواستار شد و با بیان اینکه نباید به راننده‌ای بدون داشتن بارنامه اجازه تردد در محورهای مواصلاتی داده شود، ابراز کرد: باید فضا را برای افراد متخلف ناامن کنیم و این مهم با همراهی و همکاری شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی، اجرای گشت‌های منظم و مستمر و با همکاری پلیس راه امکان‌پذیر است.


پناهنده به مشخصات فنی بارنامه اشاره و خاطرنشان کرد: بارنامه صادرشده به لحاظ فنی باید دارای مشخصاتی شامل مبلغ بیمه، قیمت بار، محل بارگیری، محل تخلیه و عوارض دولتی باشد.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب