دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 15:29
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/63

شکست مازندران در فینال نفس‌گیر/ کرمان قهرمان لیگ دسته اول مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد شد

با غلبه بر تیم مازندران، تیم دانشجویان استان کرمان به مقام قهرمانی لیگ دسته اول مسابقات سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت.
کد خبر : 30591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در یک دیدار پرهیجان و نفس‌گیر و در یک رقابت سنگین تیم دانشجویان استان کرمان توانست با شکست مازندرانی‌ها جام قهرمانی لیگ دسته اول مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را بالای سر ببرد.


تیم مازندران در ست اول 25 بر19 مغلوب کرمان شد و در ست دوم با همین نتیجه توانست کرمان را ببرد، ولی در ست سرنوشت ساز سوم، این تیم دانشجویان کرمان بود که بر زمین و میدان مسلط شده بود و به آسانی با نتیجه 25 بر14 تیم مازندران را درهم کوبید و توانست سند قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.


مهندس مرتضی ابراهیم‌زاده، مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه، گفت: کرمانی‌ها از هر لحاظ بر بازی مسلط بودند و توانستند با استفاده از نقاط ضعف تیم دانشجویان مازندران آنها را شکست دهند و مستحق این برد هم بودند.


سرپرست واحد فیروزکوه هم با تشکر از همه کسانی که در برگزاری خوب این مسابقات تلاش کردند به تیم کرمان که قهرمان این دوره از مسابقات شده است تبریک گفت.


حجت‌الاسلام دکتر رستمی افزود: همه جوانان دانشجو دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که در عرصه امتحان و مسابقه شکوفا خواهد شد.


تیم دانشجویان استان بوشهر نیز به عنوان با اخلاق‌ترین این دوره از مسابقات شناخته شدند و جام اخلاق را بالای سر خود گرفتند. این تیم به مقام ششم این مسابقات دست یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته