دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 02:00
مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بوعلی سینا:

استخر دانشگاه بوعلی آماده استفاده دانشجویان است

مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بوعلی سینا گفت: تعمیرات اساسی استخر دانشگاه بوعلی انجام شده است و این استخر آماده استفاده دانشجویان است.
کد خبر : 305897

خلیل طالع‌اسلامی در گفتگو با آنا، گفت: تعمیرات اساسی استخر دانشگاه بوعلی همدان بر اساس استاندارد، انجام شده و آماده استفاده دانشجویان است. اواخر سال ۱۳۸۹ از این استخر بهره‌برداری شد. اما در بهمن سال گذشته پس از بازدید از این استخر، بحث تعمیرات و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت.


مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بوعلی سینا، تصریح کرد: قرار بود این استخر در مدت ۳۰ روز و در ایام ماه رمضان تعمیر شود؛ اما به‌دلیل تشریفات قانونی کار تعمیر استخر از ۱۷ خرداد شروع شد.


وی در ادامه تصریح کرد: این تعمیرات بیش از ۵۰ روز طول کشید و در دو بخش انجام شد. سرویس موتورخانه و تعمیرات رسوب‌زادیی و لوله‌ها، ورود و خروج آب استخر و بازسازی و رفع نشتی و سرریز آب استخر‌های بزرگ و کوچک از دیگر اقداماتی بود که در این راستا صورت گرفته است.


طالع‌اسلامی در مورد علت انجام این تعمیرات گفت: نشتی کاسه‌های استخر به صورت کلی از ماه‌های قبل وجود داشت که این امر موجب پوسیدگی لوله‌کشی‌های ورود و خروج آب شده بود، مخصوصاً استخر کوچک که قبل از آغاز عملیات بازسازی دچار نشتی شدید شده بود.


مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بوعلی سینا اضافه کرد: برای انجام سریع و مطمئن تعمیرات، رطوبت‌گیری و اعمال پرایمر جاذب رطوبت و نهایتاً عایق‌کاری یکنواخت، پلی اوره گرم جایگزین عایق‌کاری رطوبتی و کاشی‌کاری شد و بعد از عایق‌کاری خط‌کشی انجام و گریل‌ها و سیستم جمع‌آوری آب سرریز و شست‌و‌شو سامان‌دهی شد که در آینده نزدیک آب حاصل که از نظر حجم قابل توجه است، به عنوان آب خاکستری به دریاچه منتقل خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: برای گندزدایی استخر از ۲۰ ماه پیش، از کلر استفاده نمی‌شود و آب اکسیژنه جایگزین آن شده است و تمامی مشخصات آب طبق استاندارد کنترل می‌شود.


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته