دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 13:44
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی توسعه تحصیلات تکمیلی کاربردی و پرجاذبه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی توسعه تحصیلات تکمیلی کاربردی و پرجاذبه است.
کد خبر : 30574

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدجواد انگجی در نخستین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: باتوجه به ساختار تشکیلاتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی و رقابت جهانی دانشگاه‌ها با یکدیگر، وظیفه و مسئولیت ما بیشتر شده و باید عملکردی بهتراز گذشته داشته باشیم تا بتوانیم به جایگاهی در خور و شأن دانشگاه آزاد اسلامی استان در سطح کشور و جهان دست یابیم.


وی افزود: اولویت برنامه‌های دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی کاربردی و پرجاذبه است که در این صورت می‌توان مسائل کیفی را مرتفع کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: استاندار، امام جمعه و مسئولان استانی و شهری خواستار کمک و یاری در همه زمینه‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی استان هستند و این وظیفه مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها است تا از این لطف و پتانسیل به نحو احسن استفاده کنند.


انگجی از روسای واحدهای استان خواستار پیگری و اجرایی شدن تشکیل شورای راهبردی قوی فرهنگی استانی، تقویت دفتر ارتباط با صنعت، ارزیابی مستمر آموزشی و پژوهشی و تجاری‌سازی، اثر بخشی و توجه به کیفیت امور آموزشی و پژوهشی، برنامه‌ریزی برای پروژه استانی در زمینه اقتصادی و درآمدزایی برای همه واحدهای استان، توجه بیشتر به عملکرد و کیفت آموزشکده‌ها و مدارس سما، تشکیل بانک اطلاعاتی هیأت علمی، توجه بیشتر به واحد بین‌الملل و جذب دانشجوی خارجی با توجه به پتانسیل بالای منطقه در واحدها شد.


در ادامه رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: همه امور دانشگاه‌های استان باید در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های دانشگاه صورت گیرد.


دکتر بهروز دانشیان با معرفی روسای شوراهای تخصصی استان افزود: در ساختار تشکیلاتی جدید همه امور از طریق شوراهای تخصصی پیگری می‌شود.


وی تصریح کرد: طرح جامع آموزشی از جمله اموری است که روسای واحدها مسئول پیگیری آن هستند و باید همه رشته‌های واحدهای خود را در آن به ثبت برسانند.


دانشیان در ادامه از روسای واحدهای استان خواست با همکاری و همدلی بیش از پیش در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه کوشا باشند.


وی براساس انتخابات و رأگیری صورت گرفته، دکتر طالب مرادی شقاقی را به عنوان رئیس شورای تخصصی عمرانی استان، دکتر غفار تاری رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان، دکتر ناصر ماهری رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان و دکتر ناصر مدیرشهلا را به عنوان رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان معرفی کرد.


در ادامه جلسه، روسای شوراهای تخصصی استان و روسای واحدهای استان به طرح مسائل واحدهای خود وتبادل نظر پرداختند.


نخستین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان به همت دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی هشتم مردادماه سالجاری در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته