دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 06:45
رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در گفتگو با آنا:

مدیریت پژوهشگاه‌ها نیاز به جراحی عمیق دارد

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: باید جراحی‌های عمیق در حوزه پژوهشگاه‌ها صورت بگیرد در غیر این صورت پژوهشگاه‌ها به هسته اصلی خود باز نمی‌گردند.
کد خبر : 305485

مهدی نکومنش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکلات عمیق مدیریتی در سطح پژوهشگاه‌ها، گفت: پژوهشگاه‌های کشور بر اساس مطالعه دقیق و صحیح طراحی نشده‌اند و با اینکه عمده آنها پس از انقلاب شکل گرفتند باز هم نیاز به بررسی و تغییرات دارند.


رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران ادامه داد: باید جراحی‌های عمیق در حوزه پژوهشگاه‌ها صورت بگیرد و تا این اتفاق نیفتد، پژوهشگاه‌ها به هسته اصلی خود باز نمی‌گردند.


نکومنش اظهار کرد: البته پژوهشگاه پلیمر توانسته با مدیریت صحیح، الگویی برای سایر پژوهشگاه‌ها باشد و می‌خواهیم این نحوه مدیریت را در بدنه وزارت علوم نیز به وجود بیاوریم.


رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران درباره تحقق بودجه ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی توضیح داد: تاکنون این بودجه به پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌های برتری که در برنامه ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی برای بین‌المللی شدن انتخاب شده‌اند؛ تخصیص داده شده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: من در کمیته مرکزی ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی با دفتر معاون آموزشی وزیر علوم ارتباط دارم و از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و دغدغه‌های این ستاد برای تخصیص بودجه و پیشروی طرح‌ها بوده‌ام.


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته