دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1397 - 11:42
فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشکل بخش دفاعی با هم‌افزایی میان ارتش و سپاه بر طرف می‌شود

فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وحدت ارتش و سپاه امری ضروری است، گفت: با هم‌افزایی و همکاری متقابل بسیاری از مشکلات بخش دفاعی را حل می‌کنیم.
کد خبر : 304754

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمد رحمانی در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: نقش هوانیروز ارتش در همه عرصه‌های کشور بر کسی پوشیده نیست و هر اتفاقی در کشور رخ ‌می‌دهد، هوانیروز نخستین یگان حاضر در حوادث است.


وی ادامه داد: هوانیروز از تنوع مأموریتی برخوردار است و همواره به دیگر یگان‌ها کمک‌های فراوانی کرده و بسیاری از ابلاغ‌های ستاد کل به هوانیروز، حمایت از دیگر سازمان‌ها مثل اورژانس است که شاید جزئی از مأموریت‌های اصلی هوانیروز نباشد.


رحمانی افزود: پیش از تشکیل یگان هوانیروز سپاه در سال 95، این یگان در نیروی هوافضای سپاه فعالیت می‌کرد و در جریان تشکیل این یگان در سپاه از توانمندی و ‌تخصص برادران هوانیروز ارتش استفاده کردیم.


فرمانده هوانیروز سپاه ادامه داد: وحدت ارتش و سپاه امری ضروری است و امروز که دشمن تحریم‌ها را علیه ملت ایران تشدید کرده، با وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم. گرچه بخش هوایی دارای برخی پیچیدگی‌هاست و تحریم‌ها می‌تواند این بخش را تحت تأثیر قرار دهد، اما با هم‌افزایی و همکاری متقابل خواهیم توانست بسیاری از مشکلات بخش دفاعی را حل کنیم.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته