ضرورت کاهش فاصله بین تولیدکننده و مصرفکننده واقعی
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بینالمللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد اظهار کرد: «در شرایط اقتصادی موجود، وجود نمایشگاههای از این دست که نشاندهنده زنده و پویا بودن صنعت ماست بویژه عرصه فولاد و نقشی که به عنوان یک صنعت مادر و زیربنایی برای کل حوزه صنعتی و حتی برای بخشهای عمرانی دارد؛ بسیار مهم و تعیینکننده است.»
وی با توجه به شرکت بیش از 60 تولیدکننده مطرح در این نمایشگاه، آن را فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان این عرصه دانست و از همه دستاندرکاران مرتبط دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.
استاندار خراسان رضوی افزود: «تماس و ملاقاتها زمینهای برای ارائه راهکارها به منظور توزیع مناسبتر محصولات و تولیدات فولادی بین مصرفکنندگان واقعی آنها است.»
رشیدیان یکی از مشکلات اساسی در بازار و اقتصاد را فاصله بین تولید و مصرفکننده واقعی دانست و تاکید کرد: «هر چه این فاصله را بتوان کاهش داد هم تولیدکننده و هم مصرفکننده سود میبرد.»
وی ابراز امیدواری کرد: «برگزاری این نمایشگاهها فرصتی برای تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان در حوزههای مختلف اعم از خودروسازی، صنایع فولاد، انرژی و ....باشد و بتوان با استفاده از فناوریهای نوین و دانش بالا به دستاوردهای مطلوبی برسیم.»
استاندار خراسان رضوی با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: «برای تحقق این شعار باید در راستای ارتقا کیفیت کالا و توجه به مساله بازار و کاهش هزینهها بسیار توجه کرد.»
رشیدیان گفت: «شوکی که دلار به بازار اقتصادی ما وارد کرد واقعی نبود اما تاثیر خود را در بهم ریختگی شرایط اقتصادی داشت و امروز برای رسیدن به یک حالت تعادلی مناسب نیازمند همکاری تولیدکنندگان و مصرفکنندگان هستیم.»
انتهای پیام/4046/
انتهای پیام/