دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1397 - 07:48
سرمربی تیم استقلال خوزستان:

خشونت در ورزشگاه‌ها را محکوم می‌کنیم/ خواهان 3 امتیاز دیدار با صنعت‌نفت هستیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: خشونت تماشاگرنماها در ورزشگاه‌ها را محکوم می‌کنیم و باید با این موضوع برخورد شود.
کد خبر : 304180

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه تیمش هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و در هفته چهارم دربی خوزستان را با صنعت‌نفت آبادان برگزار خواهد کرد، گفت: خوشبختانه توانستیم برابر تیم آماده پرسپولیس یک امتیاز بگیریم. البته پرونده آن مسابقه بسته شده است و ما این هفته در شرایط خوبی تمرین کرده‌ایم تا بتوانیم مقابل صنعت‌نفت نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.


وی ادامه داد: ما روی نقاط ضعف و قوت حریف آبادانی این هفته‌مان خوب کار کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب که توام با اتحاد و همدلی بازیکنان تیم خواهد بود صنعت‌نفت را در خانه‌اش مغلوب کنیم و به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.


سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه در آینده بازیکنان زیادی از تیمش به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌شوند، اظهار کرد: تیم ما جوان است. برای آنکه بهتر نتیجه بگیریم تعدادی بازیکنان با تجربه هم جذب کرده‌ایم ولی جایگاه فوتبال خوزستان واضح و روشن است. استعدادهای بی‌شماری در تیم ما وجود دارند که این ظرفیت را دارند در ادامه رقابت‌های این فصل بتوانند لیاقت‌ها و شایستگی‌هایشان را به جامعه فوتبال اثبات کنند. ما تیم با کیفیتی داریم و یقین دارم تا پایان فصل بازیکنان زیادی از تیم ما به جایگاهی می‌رسند که در فوتبال ایران تبدیل به بازیکنان شناخته شده‌ای می‌شوند.


وی در خصوص اینکه تیمش می‌تواند دیدار دربی با تیم صنعت‌نفت را در آبادان با پیروزی پشت‌سر بگذارد، گفت: خیلی خوشحال هستم که به سمت آبادان می‌رویم تا شاهد نمایش دو تیم خوزستانی باشیم. از دیرباز تیم صنعت‌نفت در فوتبال ایران دارای نام و نشان بوده و فوتبالیست‌های بزرگی را تقدیم تیم ملی کرده است. هر دو تیم استقلال خوزستان و صنعت‌نفت هواداران پرشوری دارند ولی این بازی برای ما حساسیت زیادی ندارد چرا که در هر مسابقه بیشتر از سه امتیاز نمی‌توانیم کسب کنیم و من با رفع حساسیت‌های کاذب بازیکنانم‌ را آماده کردم تا یک بازی بانشاط و تماشاگرپسند اثر را ارائه کنند.


داریوش یزدی در مورد اینکه با توجه به نیازی که استقلال خوزستان در برخی پست‌ها داشت، توانسته بازیکنان جدیدی را برای تیمش انتخاب کند یا خیر، بیان کرد: ما با سه بازیکن که در سطح کشور مطرح هستند صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم و به توافق نسبی رسیده‌ایم. احتمالاً هفته آینده این بازیکنان به تیم ما اضافه می‌شوند. چهار تا پنج بازیکن جوان و آینده‌دار خوزستانی هم به تیم ما اضافه خواهند شد تا بتوانند در طول فصل ظرفیت‌ها و توانایی‌هایشان را نشان دهند و حتی در دیدارهایی که داریم در ترکیب اصلی به میدان بروند.


سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد رفتارهای ناپسند تماشاگرنماها در هفته گذشته که منجر به صدمه هواداران تیم‌های مختلف شد، گفت: از نظر ما خشونت در میان تماشاگران امری محکوم شده است. باید با این درگیری‌ها برخورد مناسبی شود. ما نیاز داریم شرایطی حاصل کنیم هواداران از بازی فوتبال لذت ببرند و بتوانند تیم مورد علاقه‌شان را بدون دغدغه خاصی تشویق کنند چرا که فوتبال بدون تماشاچی معنی ندارد. باید امکانات رفاهی در ورزشگاه‌ها برای تماشاگران ایجاد کنیم و دستگاه‌های نظارتی نیز آیتم‌های مناسبی را در نظر بگیرند تا به مرور زمان بخش عمده‌ای از معضلات ورزشگاه‌ها از بین برود و در آینده نه چندان دور مسائلی که باعث صدمه و آسیب‌دیدگی تماشاگران می‌شود، از بین برود.


انتهای پیام/4048



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته