دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 03:59
رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز خبر داد؛

پرداخت ۴ فقره خسارت وارده به دام بر اثر حمله پلنگ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در شهرستان درگز چهار فقره خسارت وارده از سوی پلنگ جبران شد.
کد خبر : 304030

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حفاظت محیط زیست، حسین اصلاحی گفت: در پی خسارت وارده از سوی پرداخت 4 فقره خسارت وارده به دام توسط پلنگ در درگز پلنگ به چهار دامدار درگزی، اقدامات قانونی برای جبران خسارت وارده از سوی محیط زیست صورت پذیرفت و پس از کارشناسی و بازدید از محل وقوع خسارت و تکمیل فرآیند اداری، پرونده تشکیل شده به سازمان حفاظت محیط زیست ارجاع و خسارت ناشی از حمله پلنگ به دام‌های چهار نفر از دامداران درگزی از سوی شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد سازمان پرداخت شد.


وی افزود: حواله‌های صادره جهت پرداخت خسارت با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در محل اداره حفاظت محیط زیست درگز به خسارت دیدگان تحویل شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: شهرستان درگز با وجود هفت منطقه تحت مدیریت یکی از حوزه‌هایی است که تنوع زیستی بسیار غنی دارد و تنها پارک ملی استان نیز در این شهرستان قرار گرفته و به بهشت پلنگ‌های ایرانی شهرت یافته است.


انتهای پیام/4009/4044/


انتهای پیام/

برچسب ها: پلنگ محیط زیست
ارسال نظر
هلدینگ شایسته