دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 13:57
آنا از انهدام باند جعل سند و سرقت خودرو گزارش می‌دهد؛

فروش خودروهای سرقتی با مدارک خودروهای تصادفی

باند سارقان خودرو که با استفاده از مدارک خودروهای تصادفی اسقاطی، اقدام به اخذ سند، نمره‌کردن و فروش خودروهای سرقتی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : 303901

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سومین مرحله طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران، در حالی از سوی پلیس آگاهی اجرا شد که در آن، اعضای یک باند تبهکار که اقدام به خرید خودروهای تصادفی به قیمت بسیار پایین کرده و با سرقت خودروهای مشابه برای آنها سند و پلاک تهیه می‌کردند منهدم شد.


اعضای این باند پس از خرید خودروهای تصادفی، مشابه همان خودرو را سرقت کرده و با نصب قطعات، شماره شاسی و بدنه خودروی تصادفی بر روی خودروی سرقتی و تهیه سند و پلاک برای این خودروها، اقدام به فروش آن می‌کردند.


ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند شدند و در تحقیقات اولیه از تبهکاران مشخص شد که تاکنون بیش از 53 دستگاه خودروی سواری را سرقت کرده و با این شیوه قصد فروش آن را داشتند.


این سارقان علاوه بر اینکه خودرو جعلی را به قیمت روز به بازار می‌دادند، الباقی قطعات خودرو را به صورت اسقاطی به فروش می‌رساندند.


سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت به افرادی که قصد فروش خودروی تصادفی دارند هشدار داد که حتماً خودروهایشان را با تمام مدارک و مشخصات کامل به فروش برسانند.


وی همچنین از نظارت بر این مراکز خبر داد و تاکید کرد پلیس، امکان کشف و شناسایی چنین مواردی را دارد.


در حال حاضر برای این سارقان، پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیق از متهمان این باند ادامه دارد.


انتهای پیام/4039/4009/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته