دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 19:32
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

بیمه تکمیلی بازنشستگان دغدغه اصلی صندوق بازنشستگی/ کاهش ۶۷ درصدی قدرت خرید بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه تعداد وام‌های پرداختی به بازنشستگان از 300 هزار نفر به 400 هزار نفر افزایش یافته است، گفت: مشکل مسکن و بیمه تکمیلی بازنشستگان، دغدغه اصلی صندوق است.
کد خبر : 303757

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی‌زاده در جلسه شورای هماهنگی مدیران صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی افزود: در جلسه‌ای با استاندار آذربایجان غربی، اختصاص چهار هکتار زمین برای ایجاد باشگاه ویژه بازنشستگان در محیطی مناسب را درخواست کردیم تا با ایجاد مجموعه کاملی از هایپرمارکت، سالنهای ورزشی و مراکز تجاری، بازنشستگان بتوانند از خدمات متنوعی برخوردار شوند.


تقی‌زاده اظهار کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده؛ اما در دو سال گذشته تنها ۴۴۰۰ میلیارد تومان به این منظور اختصاص یافته است که با این مبالغ، نمی‌توان همسان‌سازی را آنطور که لازم است عملیاتی کرد. لذا نیاز به مبالغ کلانی به عنوان پوشش برای همسان‌سازی هستیم.


وی گفت: چنانچه قانون خدمات کشوری به خوبی تدوین شود، بسیاری از مشکلات در خدمات شهری حل خواهد شد.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه خدمات سفر ارائه شده به بازنشستگان، دو برابر شده، افزود: تعداد سفرهای در نظر گرفته شده برای بازنشستگان، از 100 هزار نفر به 200 هزار نفر افزایش یافته است.


وی با بیان اینکه تمامی هتل‌ها و سوئیت‌ها موظف به ارائه خدمات در حد عالی به بازنشستگان هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات به بازنشستگان با توجه به تفاوت‌های قومی هر استان، باید از کانون‌های استانی عرضه شود.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه شخصاً به مشکلات بازنشستگان کشور واقفم، گفت: متاسفانه وضعیت نامناسب اقتصادی سبب شده که قدرت خرید بازنشستگان کشور ۶۷.۵ درصد کاهش یافته و آنها وضعیت معیشتی خوبی ندارند.


انتهای پیام/4009/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب