دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 16:48
افشاگری مربی سابق سپیدرود رشت در گفتگو با آنا:

مالک سپیدرود 26 میلیون نداشت تا هزینه هتل را بدهد/ نوین برای ضمانت سفته به جای چک داد

مربی سابق سپیدرود رشت گفت: مالک باشگاه سپیدرود دسته چک نداشت که برای ضمانت پرداخت پول ما بدهد و به جای آن سفته داد.
کد خبر : 303681

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه به چه دلیل تصمیم گرفت به همراه خداداد عزیزی و دیگر مربیان سپیدرود از این تیم جدا شود، گفت: پیش‌ از هر چیز قصد دارم از مردم با فرهنگ و با شعور شهر رشت تشکر کنم. البته من با آنهایی که در روز بازی با سپاهان به ما توهین کردند هیچ‌کاری ندارم ولی چون در گذشته به واسطه دوستان خوبی که در شهر رشت داشتم به این شهر رفته بودم می‌دانم مردم ساکن رشت بسیار با تربیت و با معرفت هستند.


توطئه پیش از بازی با سپاهان


وی ادامه داد: قبل از بازی با سپاهان عده‌ای با نقشه و توطئه قبلی وارد استادیوم شده بودند و منتظر بودند تا ما با شکست زمین را ترک کنیم. وقتی برخی تماشاگران پیش‌از شروع بازی در گفتگو با دوربین تلویزیونی می‌گویند خداداد عزیزی باید از تیم جدا شود یعنی آنها هدف دیگری دارند چرا که ما تنها در بازی با سایپا در هفته اول نتیجه را واگذار کرده بودیم و هوادار چه دلیلی دارد به خاطر یک شکست علیه تیمش صحبت کند.


ضبط مدارک برای 26 میلیون تومان


مربی سابق سپیدرود رشت ادامه داد: ‌متاسفانه مسائل حاشیه‌ای زیادی را برای تیم سپیدرود رقم زده بودند. ما نتوانستیم از حقانیت این تیم آن‌طور که باید دفاع کنیم. البته پس از شکست مقابل سایپا و سپاهان در سومین بازی برابر تیم ماشین‌سازی در حالی‌ که این مسابقه در زمین حریف برگزار می‌شد یک بر صفر جلو افتادیم ولی بر اثر یک اشتباه فردی گل تساوی را پذیرفتیم و در نهایت با یک امتیاز از زمین خارج شدیم. این اتفاق در حالی رخ داد که ما دو روز قبل از مسابقه در هتل بوستان قرار داشتیم و برای 26 میلیون تومان هزینه هتل مدارک ما را ضبط کرده بودند و گفتند تا زمانی که با هتل تسویه صورت نگیرد اجازه خروج به شما نمی‌دهیم. آیا در شأن کادرفنی و بازیکنان سپیدرود است که به خاطر مبلغی ناچیز جلوی خروج ما را بگیرند.


وی خاطرنشان کرد:‌ بهتر بود مالک باشگاه از همان روز اول خیلی راحت می‌گفت که ما توانایی تیم‌داری را نداریم از مشکلات مالی‌اش می‌گفت تا ما مسئولیت هدایت تیم سپیدرود را قبول نکنیم. با آبروی خداداد عزیزی که نباید بازی کرد. مسعود اقبالی مدرس فیفا است، مهرداد میناوند مربی خوش‌نام و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران بوده است، فرهاد چیذری یکی از بهترین بدنسازان کشور ما به حساب می‌آید، من هم 12 سال در لیگ برتر و لیگ یک مربی بودم، هیچ‌گاه چنین رفتاری را ندیده بودم و واقعاً متاسف هستم که مالک باشگاه چنین رفتار نادرستی را با افرادی که عمرشان را صرف فوتبال کرده‌اند انجام داد.


نابودی سپیدرود با قدمت


مهدوی یادآور شد: بدقولی‌هایی که به ما شده شاید خیلی مهم به حساب نیاید ولی از آن مهم‌تر این است که چنین رفتاری از سوی مالک باشگاه باعث می‌شود که سپیدرود به سمت نابودی رود. من برای این تیم با قدمت 50 ساله آرزوی موفقیت دارم ولی وقتی‌ که شرایط مالی مساعد نباشد تیم به سمت نابودی خواهد رفت و دود آن به چشم هواداران تیم می‌رود.


هتل‌دار قصد ضبط مدارک‌مان را داشت


وی تاکید کرد: روز اول به ما گفتند ما هیچ مشکل مالی، مالکیتی، ایاب و ذهاب و مسکن را نداریم در حالی‌که تمامی این موارد برای ما ایجاد دردسر کرد. خداداد عزیزی، مهرداد میناوند، مسعود اقبالی، فرهاد چیذری و بنده در هتل حضور داشتیم جالب اینکه مسئولین هتل به خاطر بدحسابی مالک باشگاه قصد داشت مدارک ما را نگه دارد تا نتوانیم از هتل خارج شویم. ما هم در جواب گفتیم ما اینجا مهمان هستیم و قرار نبوده هتل را شخصاً اجاره کنیم اگر این چنین بود که حرفی برای پرداخت پول نداشتیم.


مالک بی‌پول بیخود تیم‌داری می‌کند


مربی اسبق تیم سپیدرود افزود:‌ ما از همان ابتدا اعلام کرده بودیم که پنج هفته نیاز داریم تا تیم را آماده مسابقات کنیم. با اعتبار خودمان بازیکن آوردیم اما وقتی بازیکن مسکن ندارد، مبلغ پیش‌قرارداد خود را نگرفته و غذای او را نداده‌اند چه انتظاری می‌توان از او درون زمین داشت. مالکی که نمی‌تواند هزینه 26 میلیون تومانی هتل را پرداخت کند بیخود می‌کند که تیم‌داری می‌کند. یکی از ملاک‌های تیم‌داری پرداخت هزینه‌های آن است. من چندین سال در تیم ملی ایران حضور داشته‌ام و یکی از بازیکنان کشورم در جام ملت‌های آسیا بودم. چهار سال در اروپا بازی کردم و در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان که بهترین تیم‌های کشورمان است قهرمانی را تجربه کرده‌ام. هیچ‌وقت چنین رفتاری را که مالک سپیدرود انجام داد را ندیده‌ام و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم کسی به اعتبار و آبرویم لطمه بزند.


اگر پولی داده‌اند سندش را رو کنند


وی در خصوص اینکه اعلام شده 30 درصد مبلغ قرارداد را از مالک باشگاه گرفته‌اند، بیان کرد: کدام 30 درصد؟ کدام پول؟ اصلاً به ما پولی پرداخت نشده است روز اول قرار بود که همه‌چیز با نظم جلو برود ما هم حقانیت و برادری‌مان را اثبات کردیم و بدون آنکه وجهی دریافت کنیم قراردادمان را ثبت کردیم. من نیازی به گفتن دروغ ندارم ولی اگر آقایان پولی پرداخت کرده‌اند سند آن را ارائه کنند.


مهدوی افزود: خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و بنده روی هم نزدیک به 200 بازی ملی داریم. با ماشین شخصی به رشت می‌رفتیم و برمی‌گشتیم با توجه به اتفاقاتی که در هتل بوستان رخ داده بود و می‌خواستند ما را به خاطر 26 میلیون تومان نگه دارند پس از بازی از هتلی که در تبریز قرار داشت فرار کردیم و خداداد عزیزی با هزینه شخصی سه بلیت هواپیما برای من، خودش و میناوند گرفت و به تهران آمدیم.


بعید است با روش نوین سپیدرود سقوط نکند


وی ادامه داد:‌ آقای محمد نوین در هتل آزادی تهران روبروی خداداد عزیزی و ما نشست و از ما انتظار داشت به صورت رفاقتی و دوستانه از تیم جدا شویم. جالب است این آقا دسته‌چک هم نداشت و من نمی‌دانم روی چه حسابی مالکیت یک تیم را قبول کرده بود. نهایتاً خداداد عزیزی به عنوان نماینده ما با وکیل این شخص قراردادی بست که در زمانی مشخص 30 درصد از کل قرارداد ما پرداخت شود. آنها که ضمانت هم نداشتند نهایتاً رفتند از بانک برگه‌های سفته تهیه کردند و با ارائه سفته‌ها خداداد عزیزی حاضر شد پای قرارداد را امضا کند. همه حرف‌های من به خاطر تیم دوست‌داشتنی سپیدرود با هواداران خونگرمش است ولی می‌دانم با روشی که آقای نوین در پیش گرفته است احتمال خیلی کمی وجود دارد که سپیدرود این فصل در لیگ برتر باقی بماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته