دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 17:47
از سوی خیرین صورت گرفت؛

اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

تفاهم‌نامه‌ای میان بیمارستان نورافشار، سازمان داوطلبان و جمعیت خیرین امضاء شد که بر اساس آن، یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان نورافشار اهداء شد.
کد خبر : 303436

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حبیب درگاهی ظهر امروز در مراسم صلح‌نامه اهدای یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با ایجاد ساختار و نگرشی نو در حوزه سلامت و امور خیریه، امیدواریم نتایج و دستاوردهای ماندگاری در این حوزه ایجاد شود، گفت: یکی از سیاست‌های در حال پیگیری این سازمان، ارتقای خدمات مورد نیاز بیماران محروم به ویژه درمناطق آسیب‌پذیر است که یکی از چالش‌های موجود در این زمینه، تجهیزات و بهسازی ملزومات در بخش درمان است.


وی ضمن ستایش این اقدام نیکوکارانه که با هدف ترویج امور خیریه انجام شده است، افزود: به زودی و با همت خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال‌احمر، شاهد فعال شدن بخش‌های دیالیز و ام آر آی بیمارستان نورافشار نیز خواهیم بود.


محمد نعیمی‌پور، مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار نیز با اشاره به سابقه همکاری مجمع خیرین برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج گفت: جمعیت هلال‌احمر مجموعه‌ای عام المنفعه و اساس کار آن نیز فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه است، بنابراین بیمارستان نورافشار نیز به عنوان زیر مجموعه‌ای از این سازمان بزرگ، همواره نیازمند خدمات خیریه است.


وی یادآور شد: امروز به ثمر رسیدن این اقدام نیکوکارانه، با ثابت قدم نیکوکاران و اعضای مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج در نیت خیرشان محقق شده است و با توجه به ماهیت بازتوانی و توانبخشی این بیمارستان، اهدای این دستگاه برای بهره‌مندی بیماران بسیار حائز اهمیت است.


انتهای پیام/4009/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته