دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 12:48
سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا:

تلاش ما سربلندی تیم ایران در انگلستان است

سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا گفت: سعی خواهیم کرد تا در مسابقات جام جهانی که در کشور انگلستان برگزار می‌شود، بهترین نتایج را بگیریم و ایران را سربلند کنیم.
کد خبر : 302999

علی چینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا گفت: فدراسیون جهانی پیوند اعضا تصمیم گرفته تا برای نخستین بار مسابقات فوتبال را برای بازیکنانی که پیوند اعضایی مانند کبد، کلیه، قلب و ... انجام داده‌اند، برگزار کند. این رقابت‌ها همچون رقابت‌های جام جهانی فوتبال برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: سال آینده در نیوکاسل انگلستان مسابقات جام جهانی پیوند اعضا برگزار می‌شود و من به عنوان سرمربی تلاش خواهم کرد تا تیم ایران را در این رقابت‌ها سربلند کنم.


مربی سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به این موضوع که وجود فدراسیون پیوند اعضا کمک زیادی به تیمش خواهد کرد، گفت: وجود فدراسیون پیوند اعضا باعث می‌شود تا تمامی عزیزان ورزشکاری که پیوند اعضا داشته‌اند با حضور در این فدراسیون مراحل اداری را پشت‌سر بگذرانند و در تمرینات ما حاضر شوند تا در صورت داشتن توانایی‌های لازم برای تیم ملی انتخاب شوند.


وی یادآور شد: اولین مرحله اردویی ما روز 9 مرداد آغاز شد و به مدت یک هفته تمرینات‌مان را دنبال کردیم. بازیکنان شایسته‌ای در تیم‌ داریم و برنامه ما این است که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای درخشش در سطح جهانی استفاده کنیم. طبق برنامه از 15 شهریور به مدت سه روز تمرینات‌مان را در دنبال خواهیم کرد که در این مرحله از اردوها بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می‌شوند. امیدوارم نفراتی که این توانایی را در خود می‌بینند که می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند، فرصت را از دست ندهند چون ما قصد داریم با برترین نفرات داخل ایران به انگلیس برویم.


چینی در خصوص اینکه چه شد که او پیشنهاد هدایت تیم ملی پیوند اعضا را پذیرفت، اظهار کرد: من آشنایی لازم را با موضوع پیوند اعضا دارم و می‌دانم که افرادی از این دست چه شرایطی دارند. من پیوند کلیه داشتم و حال ورزشکاران این رشته را درک می‌کنم.


سرمربی تیم پیوند اعضا کشورمان افزود: در کادرفنی تیم بنده، محمد نوازی، صالح مصطفوی و احسان وحید به عنوان مربی گلرها و اکبر توسلی به عنوان ماساژور حضور دارند و تلاش می‌‌کنیم تا بهترین نتایج را با ساختن تیمی آماده کسب کنیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

برچسب ها: علی چینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته