دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 09:20
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 39

سقوط تبریزی‌ها و کرمانی‌ها به دسته 2/ جدال 4 تیم برای قهرمانی بسکتبال دختران

چهره چهار تیم‌ مدعی قهرمانی و دو تیم سقوط‌کننده به دسته 2 با پایان دور گروهی مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در همدان مشخص شد.
کد خبر : 30289

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرحله گروهی مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است با مشخص شدن تیم‌های مدعی قهرمانی و دو تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر پایان یافت.


در این رقابت‌ها قرار بود هشت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی با هم رقابت کنند که تیم کرمان به دلایلی نتوانست در همدان حضور یابد.


بر اساس برنامه قبلی تیم‌های حاضر در دو گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای و گروهی با هم به رقابت پرداختند.


در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و دو تیم رده سومی در دسته اول ابقا شدند، تیم‌ چهارم‌ هم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.



با انصراف کرمان از حضور در این رقابت‌ها عملاً این واحد دانشگاهی به دسته پایین‌تر راه یافت.


از گروه «الف» که چهار تیم خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران و تهران حضور داشتند، تبریزی‌ها عنوانی بهتر از چهارمی در گروه به دست نیاوردند و به همراه کرمانی‌ها به دسته دوم سقوط کردند در این گروه مازندرانی‌ها هم با کسب رده سوم در دسته اول ماندگار شدند.


اما تهران و خراسان رضوی دو تیم برتر این گروه توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند.



در طرف دیگر و گروه «ب» سه تیم فارس، همدان و البرز با هم رقابت کردند که دو تیم میزبان و شیرازی‌ها عملکرد بهتری داشتند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند، تیم البرز هم با کسب جایگاه سومی در دسته اول بسکتبال بانوان باقی ماند.


این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی چهارشنبه با برگزاری دو مسابقه پیگیری خواهد شد که تیم‌های برنده به دیدار نهایی می‌روند و تیم‌های بازنده مسابقه رده‌بندی خواهند شد.


براساس برنامه در نخستین مسابقه تیم‌های فارس و تهران به مصاف هم می‌روند و تیم همدان میزبان مسابقات برابر دختران بسکتبالیست خراسان رضوی به میدان خواهد رفت.



مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار می‌شود.


مسابقات دسته یک از سوم تا هشتم مرداد با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مرداده برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته